آینه جم : آئین معارفه ابوالحسن گنخکی بخشدار جدید آبدان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیر، با حضور دهدشتی مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندار و امام جمعه دیر برگزار شد. ابوالحسن گنخکی بخشدار جدید آبدان جایگزین مسعود تنگستانی شده که از ابتدای تیر ماه سال ۹۵مسولیت بخشداری آبدان بر عهده گرفت و اینک معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دیر می باشد.

ابوالحسن گنخکی ۳۶ ساله، متولد شهر آبدان و دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است و هم اکنون به عنوان مشاور رسانه ای مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مشغول فعالیت می باشد.

بخشدار جدید آبدان از سابقه فعالیت در نهادها و ادارات زیرمجموعه وزارت کشور از جمله مسوولیت های دبیر کمیته بازدید از پارس جنوبی مستقر در استانداری بوشهر، مشاور فرماندار دیر در زمینه سرمایه گذاری، دهیاری بردستان، مشاور اجتماعی شهردار بندر دیر برخوردار است.

ابوالحسن گنخکی دارای سابقه فعالیت در سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت از جمله سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، شرکت پتروشیمی مرجان نیز می باشد.

وی صاحب امتیاز و مدیرمسیول هفته نامه انرژی جنوب است و نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت رسانه ای به عنوان نویسنده و خبرنگار در رسانه های مکتوب و مجازی استان و سراسری دارد.

ضمن آنکه وی از سال ۱۳۹۵ تاکنون نایب رییس اول هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان است و پیش از آن سابقه ریاست هیات شنای شهرستان عسلویه را در کارنامه دارد.

ابوالحسن گنخکی عضو حزب کارگزاران سازندگی است و در زمان شروع فعالیت حزب در بوشهر عضو دوره اول شورای مرکزی استان بوده است.

 
[کد خبر:AJ24989]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب