آینه جم؛ رئیس کانون هواداران تیم فوتبال پارس‌جم گفت: نیاز است تیم فوتبال پارس‌جنوبی مورد حمایت مسئوولان استانی و نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس قرار گیرد تا مشکلات این تیم رفع شود.

به گزارش آینه جم ؛ سید علی موسوی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تیم فوتبال پارس جنوبی جم در فصل هفدهم لیگ برتر نماینده‌ای شایسته برای فوتبال استان بوشهر بوده که توانست در پایان این رقابت‌ها در رتبه پنجم قرار بگیرد.

وی افزود: پارس‌جنوبی در اولین سال حضور در رقابت‌های لیگ برتر، بازیکنان زیادی را به فوتبال سطح اول کشور معرفی کرد و دو بازیکن از استان بوشهر نیز توانستند استعدادهای خود به خوبی به نمایش بگذارند و به تیم‌های سپاهان و سایپا پیوستند.

رئیس کانون هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم عنوان کرد: به جرات می‌توان گفت هواداران پارس‌جم در فصل گذشته بهترین هواداران فوتبال ایران بودند و در ورزشگاه 20 هزار نفری تختی شهر جم شاهد فحاشی و بی‌احترامی به رقیبان نبودیم و هواداران پارس جم 90 دقیقه فقط و فقط به تشویق تیم خود می‌پرداختند.

موسوی بیان کرد: پارس‌جم از استان بوشهر و شهرهای مختلف استان‌های فارس و هرمزگان نیز هوادار دارد و این هواداران در فصل گذشته نشان دادند که بهترین هستند و جو ورزشگاه تختی جم با دیگر ورزشگاه های کشور فرق داشت و آن هم به خاطر این بود که فحاشی در ورزشگاه جم وجود نداشت.

وی تاکید کرد: برنامه کانون هواداران در فصل جدید نیز این است تا با استفاده از تجربه فصل گذشته بتوانیم با ساماندهی هواداران، مثل گذشته یکی از برترین ورزشگاه‌های کشور در جم باشد و هواداران نیز به دور از فحاشی و بی‌احترامی فقط از تیم خود حمایت و تشویق کنند.

رئیس کانون هواداران پارس جنوبی جم یادآور شد: به گفته مسئوولان، مشکلات مالی تیم در حال رفع شدن است و به زودی کادر فنی تیم با جذب بازیکنان مدنظر تیمی قدرتمند را روانه مسابقات خواهند کرد.

موسوی عنوان کرد: نیاز است تیم فوتبال پارس‌جنوبی مورد حمایت مسئوولان استانی و نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس قرار گیرد تا مشکلات  این تیم رفع شود.

وی تاکید کرد: تیم فوتبال پارس جم، شور و نشاط اجتماعی را به جنوب استان بوشهر هدیه داده و نباید به راحتی از دست برود.

[کد خبر:AJ25003]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب