آینه جم: : شماری از اهالی شهر وحدتیه در اعتراض به چندین روز بی آبی جاده اصلی فارس به بوشهر را بستند تا به گفته آنها اعتراض و مشکل شان به گوش مسئولان برسد.

به گزارش «آینه جم »؛ این اتفاق پیش از ظهر شنبه آغاز شد و با پادرمیانی برخی مسئولان فرمانداری دشتستان و توافق مبنی بر اینکه اعضای شورا به عنوان نمایندگان معترضین پیگیر مشکل باشند، حوالی ساعت 14 جاده بازگشایی شد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در این خصوص گفت: آمد و شد در جاده اصلی بوشهر- شیراز که ظهر امروز در پی نارضایتی شماری از شهروندان وحدتیه ای بدلیل کمبود آب مسدود شده بود پس از بازگشایی به حالت عادی برگشت.

جواد لقمان زاده درگفت وگو با ایرنا افزود: حدود 80نفر از شهروندان وحدتیه ای ساعت 11 امروز با پارک کردن خودروهای خود در جاده اصلی بوشهر - شیراز حدفاصل سه راهی وحدتیه برای مدت 2 ساعت آمد و شد در این محور ارتباطی را مختل کردند.

وی یادآورشد: با پادرمیانی مسوولان فرمانداری دشتستان و شرکت آب و فاضلاب و دعوت از نمایندگان مردم و شورای اسلامی شهر وحدتیه جاده ارتباطی بوشهر - شیراز بازگشایی شده است.

معاون فرمانداری دشتستان اضافه کرد: از ابتدای خردادماه آب ورودی از تصفیه خانه بوشیکان کازرون در استان فارس به شهرستان دشتستان 30هزار متر مکعب کاهش یافته که این امر توزیع آب در دشتستان را به خصوص شهرهای برازجان، وحدتیه، آبپخش و شبانکاره با مشکل روبرو کرده است.

لقمان زاده گفت:این امر باعث شده تا آب خط انتقال به شهر وحدتیه 50 درصد کاهش پیدا کند و در روزهای اخیر با مشکل توزیع آب مواجه شوند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان گفت: برنامه ریزی برای راه اندازی تصفیه خانه 10هزار متر مکعبی در شهر وحدتیه انجام شده است. خلیج فارس 

 
[کد خبر:AJ25068]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب