آینه جم : رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: با تلاش تیم احیا و پرسنل اورژانس بیمارستان کنگان جوانی که خود را حلق‌آویز کرده بود به زندگی بازگردانده شد.

به گزارش« آینه جم » به نقل از تسنیم؛ حسن حیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار امکانات نوین درمانی در بیمارستان کنگان اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ضمن استقرار پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف دارای تجهیزات و امکانات نوین درمانی و تشخیصی و جوابگوی درمان  مراجعه کنندگان منطقه جنوب استان بوشهر است.

وی از احیا جوان حلق‌آویز در بیمارستان کنگان  خبرداد و بیان کرد: جوانی 26 ساله‌ای توسط اورژانس 115 کنگان بدون علایم حیاتی به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان  اعزام که تلاش پزشکان و کادر درمانی برای احیاء آن  آغاز شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با بیان اینکه  این فرد حادثه‌دیده اهل استان سیستان بلوچستان است خاطر نشان کرد: این بیمار بدون علایم حیاتی و بیهوش به بیمارستان کنگان اعزام شد که در همان لحظه ورود احیای قلبی ریوی توسط تیم احیای بیمارستان روی فرد حادثه‌دیده انجام شد و خوشبختانه با تلاش موفقیت‌آمیز ضریب هوشی مصدوم به 7 رسید.

حیدری اظهار داشت: سپس عکس‌برداری‌های (گرافی‌های) لازم از وی انجام و شرایط مغزی و مهره‌های گردنی وی نرمال گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه تنفس مصدوم بدون نیاز به دستگاه و ریتم قلبی منظم است افزود: این بیمار در بخش آی سی یو بیمارستان کنگان بستری است.

[کد خبر:AJ25110]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب