آینه جم: رئیس هیئت فوتبال جم گفت: با توجه به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در اوایل مرداد ماه، نواقصات ورزشگاه تختی جم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر رفع می‌شود.

به گزارش «آینه جم»؛ محمد اسدی در گفت‌و‌گو‌ با تسنیم با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشگاه تختی جم اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در اوایل مرداد ماه، وضعیت ورزشگاه تختی جم  با حضور فرماندار،  رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولان  پالایشگاه فجر جم بررسی شد.

رئیس هیئت فوتبال جم از رفع نواقصات موجود ورزشگاه تختی برای برگزای مسابقات لیگ برتر خبر داد و‌ افزود: در این بازدید پس از مشاهده و بررسی نواقصات موجود، مقرر شد پالایشگاه فجر جم به عنوان مجری طرح،‌ مشکلات موجود را رفع کند.

اسدی گفت: ورودی‌های ورزشگاه، اسکوربرد، جایگاه خبرنگاران، سیستم صوت، جایگاه بلیط فروشی و دیگر موارد  از جمله نواقصاتی است که نیاز است تا آغاز مسابقات لیگ برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: با رفع نواقصات موجود و با توجه به چمن مطلوب ساخت رختکنهای جدید و بهبود نورافکنهای ورزشگاه در فصل قبل، به استاندارهای لازم بیشتر نزدیک می‌شویم و‌جم میزبان شایستهتری برای تیم‌ها‌ست.

[کد خبر:AJ25222]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب