آینه جم؛حال دختر دانش آموز اهل روستای چاه پهن تنگستان که در نخستین روز مدرسه به علت افتادن کاشی بر سرش آسیب دیده بود، خوب است.

به گزارش آینه جم؛ ، تهمینه ابراهیمی که در کلاس پنجم ابتدایی تحصیل می‌کند همراه با 10دانش آموز دیگر روستایشان از پارسال در مسجد درس می‌خوانند زیرا ساختمان قدیمی مدرسه قابل استفاده نیست و مدرسه جدید هم هنوز تکمیل نشده است.

این دانش آموز دیروز وقتی برای روشن کردن کولر در محل برگزاری کلاس روی صندلی رفته بود، کاشی بالای کولر که لق بوده می‌افتد و به سر و دست او آسیب می‌زند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه دلوار که امروز به عیادت تهمینه رفته بود، گفت: او حالش خوب است و امروز فقط برای استراحت بیشتر در خانه مانده و فردا سر کلاس حاضر می‌شود.

عبدالرضا زمانی افزود: چندی پیش جلسه‌ای داشتیم با نوسازی مدارس و از آنها خواستیم که به پیمانکار بگویند مدرسه‌ را پیش از مهر تحویل دهد؛ اما با وجود اینکه تجهیزات مدرسه خریداری شده مدرسه هنوز کامل نیست و دانش آموزان نتوانستند سال تحصیلی جدید را در مدرسه نو آغاز کنند.

وی ادامه داد: پیمانکار علت تکمیل نشدن مدرسه را نبود اعتبار اعلام کرده اما از نظرما قابل پذیرش نیست و خواسته‌ایم که تا نیمه مهر مدرسه را تحویل دهد.

به گفته زمانی، مدرسه قدیمی روستا فرسوده شده بود و به همین علت تصمیم گرفته شده بود تا زمانی که مدرسه جدید ساخته شود، بچه‌ها در مسجد درس بخوانند.

روستای چاه پهن با 180 نفر جمعیت در 55 کیلومتری دلوار در شهرستان تنگستان واقع شده و 11 دانش آموز دارد.

[کد خبر:AJ25952]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب