فرماندار کنگان اظهار داشت: رفع كم وكاستي هاي موجود در محور شيرينو به گله دار، زيرگذر پرك ، در دستور كار اداره كل قرارگيرد و بسترهاي لازم براي مقابله با حوادث احتمالي در فصل بارندگي و ايمن سازي آن فراهم شود.

به گزارش آینه جم، صبح امروز با حضور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر در دفتر فرماندار کنگان، رئیس جدید اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان کنگان معرفی شد.

فرماندار کنگان در این نشست اظهار داشت: ارتقای ایمنی راه ها بخصوص محور سیراف به جم از اولویت برنامه های اداره کل راهداری و حمل ونقل  جاده ای استان  باشد.

فتح الله نوروزی رسیدگی به راه های ارتباطی شهرستان به ویژه راههای روستایی و کوهستانی بسیار ضروری دانست و افزود: بازسازی محور سیراف به جم، جاده دسترسی به محله دامداران - زیرگذر پرک- پل سیراف و دوربرگردان روستای چاه مجنون از اولویت ها و برنامه های راهداری باشد تا مردم شریف این روستا از نعمت زیرساخت ها به ویژه در حوزه راه بهره مند شوند.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل بارندگی و تردد زیادی از مردم شهرستان و همچنین مسافران از استان های همجوار در محورهای مواصلاتی شهرستان کنگان بیان داشت: رفع کم و کاستی های موجود در محور شیرینو به گله دار، زیرگذر پرک، در دستور کار اداره کل قرار گیرد و بسترهای لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در فصل بارندگی و ایمن سازی آن فراهم گردد.

 فرماندار کنگان از زحمات و تلاش های قاسم مباهات تقدیر نمود ودبه عطری رئیس جدید این اداره تبریک و خطاب به وی گفت: انتظار دارم رئیس جدید با اشراف به حوزه کاری خود  پیگیر نیازها و مطالبات مردم در حوزه راهداری باشد  و مجموعه فرمانداری با تعامل در کنار هم خواهند بود.

  نوروزی در پایان از مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خواست در تخصیص اعتبارات ملی، کنگان به صورت ویژه دیده شود که قطعا می تواند در توسعه راه ها تأثیرگذار باشد.

 به گزارش فارس، در این نشست محمد عطری به عنوان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کنگان معرفی شد. از سوابق وی می توان به مسئول ایمنی ترافیک و حریم راه های استان بوشهر اشاره کرد.

[کد خبر:AJ26287]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب