تیم پارس جنوبی در ورزشگاه خانگی با سه گل تیم پیکان را با شکست رو به رو کرد تا میزبان خوبی برای استاد سابق نباشد.

به گزارش " آینه جم"، مهدی تارتار و مجید جلالی در حالی رو به روی هم قرار گرفتند که بازی قبل را واگذار کرده بودند و یک باخت دیگر آن ها را وارد حاشیه می کرد.غیبت مگنو باتیستا برای جلالی گران تر از آنچه فکر می کرد تمام شد و محمد نوری در میانه میدان هر کاری که دلش می خواست انجام داد. حتی حضور امیر حسین کریمی در نیمه دوم هم چاره کار نبود و باید گفت پیکان در کل بازی کاملا تحت تاثیر بازی و دوندگی بی امان پارس جنوبی جم قرار گرفته بود تا سنگین ترین شکست این فصل را متحمل شود.


پارس جنوبی از درون دروازه تا خط حمله کاملا هماهنگ عمل کرده و در حالی بهترین برد این فصل خود را به دست آورد که حتی اگر مجید علیاری بیشتر دقت می کرد، می توانستند با گل‌های بیشتری پیکان را شکست دهند.

پارس جنوبی با این دیدار، بازی های خوب فصل پیش را در ذهن طرفدارانش تداعی نمود و اگر آنها همین روند را در ادامه فصل ارائه دهند بازهم می توانند خودشان را یکی از تیم های خوب این فصل مطرح کنند و این تداوم برای مهدی تارتار بسیار مهم و حیاتی به نظر می رسد.

تارتار باید قطعا این برد را مدیون سه بازیکن با تجربه اش باشد، رحمان احمدی، محسن بنگر، محمد نوری امروز در زمین به نوعی در زمین دست تارتار را گرفتند تا او برای بار دوم متوالی شکست را تجربه نکند.
در خط حمله هم ابراهیم صالحی تا زمانی که در زمین بود یک لحظه مدافعین پیکان را آرام نگذاشت و بعد از او هم روح الله سیف اللهی و محمد شادکام این فشار را حفظ کردند تا مدافعین پیکان شب بسیار سختی را سپری کنند.


یکی از دلایل برتری پارس جنوبی تعویض های فوق العاده تارتار بود و او با این برد تمام هجمه هایی که در این هفته ناشی از دعوت او برای کارشناسی الکلاسیکو را با نتیجه ای قاطع خواباند.


 

[کد خبر:AJ26402]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب