فرماندار تنگستان اظهار داشت: امروز کشور نیازمند همدلی و اتحاد آحاد ملت است و باید فارغ از جناح بندی های سیاسی و بازی های سیاسی همه در کنار هم در یک سنگر و یک خاکریز پشت به پشت هم در مقابل دشمنان بایستیم.

به گزارش  اینه جم، عبدالحسن رفیعی پور بعد از ظهر امروز در تجمع حماسه حضور مقاومت بسیجیان تنگستانی، اظهار داشت: امروز بسیج تنها تشکل سازمان یافته نظامی و سیاسی نیست بلکه اجتماعی از افراد خالص و انقلابی است که از ایمان و اراده مستحکم و پر صلابتی برخوردارند که توانسته اند در تمامی عرصه ها چه داخلی و چه خارجی نقش ایفا کند.

فرماندار تنگستان افزود: امروز همه دیدند که بسیج در عراق و سوریه  و در مبارزه با تکفیری های داعش چطور آنها را به خاک ذلت نشاند  و این خود دستاورد عظیمی است که با صدور فرهنگ بسیج  به این کشورها و تشکیل بسیج مردمی تحقق یافته است.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم به عرصه های حضور بسیج اشاره کنیم  باید گفت که بسیج  در عرصه سازندگی و امداد رسانی  نیز قدرت مندانه حضور دارد  و در زلزله کرمانشاه  نقش بسیج در کمک رسانی به سازمان های امدادی پرنگ و محسوس بود.

وی تاکید کرد: از جمله تدابیر حکیمانه امام راحل تشکیل نهاد مردم محور بسیج بود که با محوریت جوانان شکل گرفت و امروز با شایستگی  این قشر خدوم  در تمامی حوزه ها چه عمرانی و بهداشتی و چه حمایتی حضور داشته و جای تشکر دارد.

رفیعی پور خاطرنشان کرد: امروز ما نیازمند تفکر بسیجی رییس علی دلواری و زایر خضر خان اهرمی هستیم چرا که آن روز که پیر استعمار هوس حمله به ایران اسلامی را به سر داشت این بزرگ مردان تنگستانی بسیجی وار  با دستان خالی  و سلاح های ابتدایی  در برابر دشمن مسلح ایستادگی کردند و این فرهنگ ایستادگی و مقاومت تنگستانی ها شناسنامه استان بوشهر شده است.

وی اضافه کرد: بسیجیان امروز باید فرهنگ بسیجی که بر گرفته از فرهنگ معنویت، ایثار، و شجاعت همچنین استقلال و آزادی است را سرلوحه کار خود قرار دهند که به حمد الله این فرهنگ امروز در بین تمامی بسیجیان نمودار بوده و همه بسیجیان با صلابت و بصیرت  و تکیه بر فرهنگ بسیجی  در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستاده اند.

فرماندار تنگستان ابراز داشت: امروز کشور نیازمند همدلی  و اتحاد آحاد ملت است و باید فارغ از جناح بندی های سیاسی و بازی های سیاسی  همه در کنار هم  در یک سنگر و یک خاکریز پشت به پشت هم در مقابل دشمنان بایستیم.

وی عنوان کرد: امروز جامعه فضای تسویه حساب های سیاسی نیست  و دشمن ما تمام فشار خود را به کار برده تا با ما مبارزه کند و در این تحت فشار قرار دادن ها یک هدف را دنبال می کند و آن هم شکست ایران اسلامی است.

رفیعی پور افزود: نا امیدی سم مهلک برای مردم و نظام است وهدف دشمن نیز امروز ترویج ناامیدی در بین مردم است.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده در تلاش هستند تا ما جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار نکنیم اما به مدد الهی و با اتحاد ملت و دولت  و حضور همه گروه ها بزرگترین جشن پیروزی انقلاب را برگزار می کنیم و دشمن بداند  مردم ایران اسلامی زمانی که بحث آرمان امام و شهدا در میان باشد  همه در کنار هم متحد و یکپارچه حضور دارند .

فرماندار تنگستان تصریح کرد: دشمنان می خواهند که در منطقه خارومیانه هر کاری انجام می دهند  ما چشمانمان را ببندیم و چیزی نگوییم ولی اینکه آرمان امام و شهدا این اجازه را نمی دهد که ما  در مقابل یاوه گویی های دشمنان و در برابر اقدامات آنها در سوریه و عراق ساکت بنشینیم.

وی عنوان داشت: امروز ملت ایران تابع مولود سحر گاه دیروز مکه هستند و از تهدید و ارعاب قدرتها هیچ هراسی ندارند و همه همسایگان خود را برادر دانسته و امنیت منطقه را در راستای امنیت خود می دانیم  و دست دوستی به سمت همسایگان دراز می کنیم.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: یکی از مسئولیت های خطیر بسیج مبارزه با استکبار است که توانسته در این راه خاری در چشم استکبار جهانی باشد.

وی بیان داشت: امروز دشمن می داند  با حمله نظامی هرگز حریف ایران اسلامی نخواهد شد و تجربه 8 ساله دفاع مقدس این را به دشمنان ثابت کرده است آنچه مسلم است اینکه اتکا دشمن به جنگ نرم و مبارزه در این حوزه هست چرا که دشمنان با تکیه بر شبکه های اجتماعی  و کانال های ماهواره ای قصد انحراف در فکر و اعتقاد ما دارند و باید مراقب باشیم.

رفیعی پور خاطر نشان کرد: باید آسایش  و امنیت خود را مدیون فداکاری شهدای بسیجی بدانیم و قدردان مادران شهدا بوده و این را فراموش نکنیم  آن ها خون خود را فدا کردند تا ما در امنیت و آسایش باشیم.

[کد خبر:AJ26587]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب