آینه جم-زهره عرب: جُنگ بزرگ شادی در برازجان به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن عسکری (ع) به همّت اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان شنبه 24 آذر ماه در کانون امام خمینی (ره) برازجان برگزار گردید.



به گزارش آینه جم به نقل از اتحادخبر، فرماندار شهرستان دشتستان ضمن تبریک این عید باسعادت گفت: خوشحالم که در شب میلاد باسعادت امام حسن عسکری (ع) در جمع مردم عزیز هستم.

زارع: ارتقاء شهرداری برازجان بایستی خیلی زودتر از اینها اتفاق می افتاد

دکتر ارسلان زارع با اشاره به موفقیت های شهرداری برازجان و عملکرد مثبت آن اذعان داشت: ارتقاء شهرداری برازجان دومین شهر و شهرداری استان بوشهر را تبریک می گویم که من فکر می کنم بایستی خیلی زودتر از اینها اتفاق می افتاد. آرزوی توفیق و شادمانی و نیکبختی برای شما شهروندان عزیز دارم.

محمدی: آماده سازی مقدمات احداث سالن اجتماعات با ظرفیت 800 تا 1000 نفری در برازجان

شهردار برازجان ضمن خوشآمدگویی و تشکر از حضور مردم و مسئولین اظهار داشت: از تمامی کسانی که در سالن حضور دارند به دلیل کمبود جا عذرخواهی می کنم، خصوصا کسانی که ایستاده ما را همراهی می نمایند.
محمدحسن محمدی تصریح کرد: در حال آماده سازی مقدمات احداث سالن اجتماعات با ظرفیت 800 تا 1000 نفری هستیم و این قول را می دهم تا زمانی که من به عنوان شهردار در خدمت شما شهروندان عزیز شهر برازجان هستم این سالن آماده شود، کما اینکه مقدمات و طرح و نقشه آن آماده شده، این خبر خوبی بود که می توانستم در این شب مبارک به عزیزان برازجانی اعلام کنم.

وی خاطرنشان کرد: پس از 25 سال درجه شهرداری برازجان از درجه 8 به درجه 9 ارتقا یافته است.

گفتنی است اجرای برنامه بر عهده "جهانشیر محمودی"، مجری باسابقه صدا و سیما بوده و قرائت قرآن توسط برادران صادقی انجام گرفت، و همچنین طنزپردازان جوان "رضا حاج باقری فرد" و "ابوالفضل متوسلی"، و گروه موسیقی متشکل از "علی پوربهی"، تنبک نوازی،  "سعید مختاری" سنتور نوازی و "سروش حسن زاده" خواننده به روی صحنه رفتند. تردستی و شعبده بازی نیز توسط استاد باقرزاده (پدر و پسر) از شعبده بازان مطرح استان و کشور انجام شد.

به گزارش "اتحاد خبر"، در پایان این برنامه استنداپ کمدی توسط "جهانگیر اژدری"، هنرمند، بازیگر و طنزپرداز هم استانی اجرا شد.




[کد خبر:AJ26796]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب