رئیس پلیس استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر و فارس، یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی، ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۷۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش  اینه جمف   سردار خلیل واعظی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر را یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی دانست و  اظهار داشت: استان بوشهر برای قاچاقچیان  مواد مخدر ناامن و این مهم با اشرافیت پلیس در راستای شناسایی سوداگران مرگ محقق شده است.

وی از افزایش کشف مواد مخدر در استان بوشهر نسبت به سال قبل خبر داد و با اشاره به انهدام  یک باند عمده مواد مخدر در استان‌های جنوبی افزود: با همکاری پلیس مبارزه بامواد مخدر بوشهر و فارس یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد.

رئیس پلیس استان بوشهربا اشاره به اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی  یک محموله موادمخدر شناسایی شد خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر موفق شدند با انجام  اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی، یک باند تهیه و توزیع موادمخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های  جنوبی فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

سردار واعظی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته مشخص شد اعضای این باند، یک محموله مواد مخدر را در سواحل یکی از استان‌های جنوبی تخلیه کردند و قصد داشتند به استان فارس انتقال دهند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو حامل مواد مخدر خاطر نشان کرد:  تیم عملیاتی پلیس مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی استان فارس در یک عملیات دقیق و هماهنگ 3 دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را در نزدیکی شهر شیراز شناسایی و متوقف کردند.

وی با قدردانی از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: در بازرسیاز خودروهای توقیفی 700 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در همین ارتباط 4 نفر متهم دستگیر شد.

سردار واعظی با اشاره به اینکه امسال تاکنون افزون بر 9 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده خاطر نشان کرد: در این راستا امسال 6.3 تن مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد کشف شده است.

[کد خبر:AJ27604]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب