آینه جم– یک خانواده کنگانی بعد از آنکه جراح مغز و ستون فقرات بیمارستان امام خمینی(ره)، جان فرزندشان را پس از یک عمل جراحی مغز، نجات داد، با نصب بنر در بیمارستان قدردانی کردند.

به گزارش اینه جم به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی کنگان ، یک خانواده کنگانی بعد از آنکه جراح مغز و ستون فقرات بیمارستان امام خمینی(ره)، جان فرزندشان را پس از یک عمل جراحی مغز، نجات داد، با نصب بنر در بیمارستان قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، چندی پیش یک نوجوان کنگانی بخاطر آسیب شدیدی که به مغز فرزندشان وارد شده بود، توسط جراح مغز این مرکز درمانی مورد عمل سنگینی قرار می گیرد که نهایتا این تلاش طولانی مدت با موفقیت خاتمه پیدا می کند.
به گفته رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، این بیمار در صورت اعزام به مراکز درمانی دورتر ممکن بود، جان خود را از دست می داد. خدا را شکر با وجود امکانات ویژه و پرسنل دلسوز و پرکار بخش آی سی یو و جراح حاذق، این بیمار حتی خطر از دست دادن بینایی و حرکت خود را از سر گذراند.

خانواده این بیمار به رسم قدردانی از دکتر مرادیان، متخصص جراح مغز، پرسنل آی سی یو، پرسنل بخش جراحی مردان، حراست و رئیس بیمارستان ، بنری را در محوطه بیمارستان امام خمینی(ره) نصب کردند.

دکتر حسن حیدری افزود: مرگ و زندگی دست خداوند توانا است و پزشک ما به عنوان یک ابزار مانع از مرگ یک انسان شد.
وی تاکید کرد: تقدیر از این کار، موجب ترویج فرهنگ انسان ‌دوستی در جامعه می‌شود.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ضمن ابزار خرسندی از سلامت این نوجوان، از این خانواده کنگانی برای اقدام فرهنگی، زیبا و ارزشمندشان، تقدیر کرد.

[کد خبر:AJ27624]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب