اینه جم: با حضور عضو هیات مدیره و مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل مخابرات ایران، علی مهرپویا به عنوان مدیر جدید مخابرات منطقه بوشهر معرفی شد.

به گزارش «آینه جم»؛ مهرپویا پیش از این سوابقی نظیر مشاور مدیر منطقه در امور فنی، عضو هیات مدیره و مدیر ارتباظات مخابرات استان بوشهر را برعهده داشته است.

همچنین محمدرضا بحرانی مدیرپیشین مخابرات استان هم پس از 6 سال تصدی این مسئولیت بازنشسته شد.

در این مراسم، رحمان یافتیان عضو هیات مدیره مخابرات ایران گفت: پایه و زیرساخت هر کشور ارتباطات می باشد و استفاده از تجهیزات و امکانات جدید مخابراتی زیربنای فعالیت‌ها در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون شرایط و جایگاه استان قابل قبول و خوب است ولی امید است با مدیریت جدید این جایگاه ارتقا یافته و در زمینه ارتباطات خدمات بهتری ارائه شود.

علی مهرپویا مدیر جدید مخابرات منطقه بوشهر نیز در این نشست با تبریک ۱۸ اسفند روز بوشهر، اهمیت جایگاه استان در حوزه های مختلف کشور را یادآور شده و تقارن این روز را با این جلسه به فال نیک دانست.

وی با تشکر از زحمات و تلاش های مدیریت گذشته اظهار داشت: اکنون مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر جوان و پر انرژی موجب شور و انگیزه در مجموعه ارتباطات به منظور ارائه خدمات بهینه گردیده است.

مهرپویا در بخشی از سخنانش جوان گرایی، تخصص گرایی و ارتقاء جایگاه بانوان را از اولویت های کاری خود دانست.

[کد خبر:AJ27744]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب