آینه جم:  رئیس پلیس آگاهی استان از اعتراف سارقان حرفه‌ای سیم برق به 33 فقره سرقت در سطح شهرستان‌های بوشهر و تنگستان خبر داد .
 
 
 به گزارش آینه جم  ، سرهنگ جوشن سهرابی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق در سطح شهرستان بوشهر و تنگستان، پلیس آگاهی با همکاری مأموران انتظامی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را با جدیت در دستور کار قرار دادند.
 
 رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: با رصد اطلاعاتی، انجام گشت‌های نامحسوس و بررسی کارشناسان خبره پلیس آگاهی در صحنه‌های وقوع سرقت، دو نفر از سارقان به نام‌های"ص-ف" و "م- ف" شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه حین سرقت سیم برق در یکی از محلات شهر بوشهر  دستگیر شدند.
 
وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 33 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان های تنگستان و بوشهر اعتراف کردند که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
 
سهرابی در خاتمه با بیان این که تعامل بین مردم و پلیس موجب به وجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از هم‌‍‌وطنان خواست هرگونه موارد مشکوک در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.
[کد خبر:AJ27898]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب