«آینه جم»؛نادر تمیمی روز شنبه در ارتباط با میزان خسارت های وارده به تاسیسات برق استان افزود: شهرستان های بوشهر، دشتی، گناوه و تنگستان و دشتستان پنج  شهرستانی هستند که سقوط پایه های برق در  آن گزارش شده است.

 تند باد شدید منجر به سقوط ۱۰۰ پایه برق در استان بوشهر شد+ عکسبه گزارش «آینه جم»؛نادر تمیمی روز شنبه در ارتباط با میزان خسارت های وارده به تاسیسات برق استان افزود: شهرستان های بوشهر، دشتی، گناوه و تنگستان و دشتستان پنج  شهرستانی هستند که سقوط پایه های برق در  آن گزارش شده است.


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: تند باد شدید شب گذشته منجر به سقوط ۱۰۰ پایه برق در پنج  شهرستان این استان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، نادر تمیمی روز شنبه در ارتباط با میزان خسارت های وارده به تاسیسات برق استان افزود: شهرستان های بوشهر، دشتی، گناوه و تنگستان و دشتستان پنج  شهرستانی هستند که سقوط پایه های برق در  آن گزارش شده است.


وی بیان کرد: با توجه به اینکه سقوط پایه ها همراه با پاره گی شبکه بوده این تندباد در مجموع ۹ میلیارد و ۴۸۰ ریال به تاسیسات برق استان بوشهر خسارت زده است.
تمیمی اظهار داشت: با وجود قطع شدن برق برخی از محله های شهری این شهرستان ها با تلاش نیروهای  عملیاتی شرکت توزیع در مدت زمان کوتاهی برق دار شدند.


وی گفت: در بروز چنین شرایطی از شهروندان درخواست میشود  از نزدیک شدن به شبکه ها به دلیل خطر برق گرفتگی اجتناب و در کوتاه ترین زمان ممکن مراتب را از طریق سامانه تلفنی 121 به شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اطلاع رسانی کنند./ص

[کد خبر:AJ27949]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب