به گزارش آینه جم ، اخیرا در یکی از کانال های تلگرامی که توسط یکی از فرهیختگان استان و با حضور چهره های سرشناس سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و روزنامه نگاری راه اندازی شده پرسشی از کاندیداهای احتمالی حوزه دشتستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح و از انها درخواست شده آیا قصد کاندیداتوری دارید؟ و اگر امکان حضور در مناظره مجازی و پرسش و پاسخ وجود داشته باشد، شرکت می کنید؟ که جواب تعدادی از این افراد جالب توجه است.


به ترتیب حروف الفبا

آقای علی آذربان
سلام و عرض ادب و احترام خدمت دوستان و سپاس از دغدغه و نگراني عزيزان در خصوص انتخابات آتی پیش رو به استحضار ميرساند درخصوص :سوال ۱) به یاری خدا مصمم به حضور در صحنه انتخابات هستم.
در خصوص سوال ۲) تا زمان انتخابات قريب به ١٠ماه ديگر باقيمانده و ليست كانديداي احتمالي قطعا دستخوش تغييرات خواهد شد و احتمال اضافه شدن و كنار كشيدن و عدم تاييد صلاحيت ها نيز وجود دارد،بنابراين حال حاضر را زمان مناسبي براي پاسخگويي در فضاي مجازي نميبينم،مضافا اينكه حقير اعتقاد دارم يك كانديد بايد التزام به قانون داشته باشد و در چهارچوب قانون حركت كند.
.بنابراين ضمن تشكر از دوستان پيشنهاد بنده اين است با توجه به ابهام موجود در خصوص استاني شدن و روند اصلاح قانون انتخابات و موارد فوق الاشاره،اين برنامه ها پس از قطعي شدن كانديدها و در هفته تبليغات صورت گيرد.
 


*آقای علی احمدزاده
در زمان مناسب پاسخگو[ی هر دو سوال] خواهم بود.
 


*آقای غلامرضا اسکندری

پاسخی دریافت نشد
 
*آقای حسن اسماعیلی
با سلام و سپاس؛ بنظر می رسد ( تاکید می نماید بنظر می رسد ) ارایه برنامه و یا فعالیت های مرتبط با انتخابات در فضای عمومی ، در حال حاضر ، خلاف قانون باشد. اگر چنانچه حضرتعالی پس از بررسی به این نتیجه رسیدید که خلاف قانون نیست ، بنده آمادگی لازم را برای پاسخ به سوالات عزیزان و یا حضور در مناظره اعلام می نمایم .
 
 *آقای ایوب پاپری
سلام، تا الان قصدي ندارم
 
*خانم خدیجه حسینی
سلام.ضمن تشکر و امتنان انشاالله پس از بررسی بیشتر و مشورت و استفاده از خرد جمعی و در صورت اتخاذ تصمیم و قطعیت امکان حضورم  در صحنه انتخابات و در فرصتى مناسبتر از حيث قرار داشتن در فضاى انتخاباتى با آمادگى بيشتر در برنامه هاى شما مشاركت خواهم نمود.
 
*آقای حسین رزمجو
پاسخی دریافت نشد
 
*آقای ابراهیم رضایی
با سلام، بله [حضور خواهم یافت و] پاسخگو خواهم بود
 
 
*آقای محمدرضا دهقانفرد
سلام عرض ادب واحترام
۱_اگر عمری باقی باشد انشاالله هستم.
۲-درفضای بدور از تخریب قطعا به سوالهایی که به نیت روشنگری بوده و به پیشرفت همه جانبه  دشتستان  کمک کند درخدمت شما ودوستان خواهم بود

*آقای محمدباقر سعادت

پاسخی دریافت نشد
 
 
د*آقای امان الله شبانکاره
با عرض سلام و تبریک سال نو و خداقوت به همه کسانی که دلسوز دشتستانند.
حقیر با افتخار در خدمتتونم . اما بدلیل فاصله زمانی موجود ، بنظرم مناظره مجازی خیلی به صلاح عزیزان نباشد . و اجازه دهید در خصوص پاسخ به سوالات فوق و سایر سوالات احتمالی ، حضوری در خدمتتون باشم .

*آقای سید عبدالمجید شجاع

با سلام و تبريك أعياد شعبانيه ، همانطور كه قبلاً هم  عرض كرده ام قصد ورود به انتخابات [به عنوان کاندیدا]را ندارم.
 
 

*آقای اکبر صابری
پاسخی دریافت نشد
 
*آقای اسماعیل ضیا
با سلام. گزینه اول) بنا به مصلحت به جمع بندی برسیم انشاالله[حضور خواهم یافت]
گزینه ی دوم) بنا به مصلحت، خیر
 
آقای جوانشیر کدخدا پور
پاسخی دریافت نشد
 
 
*آقای علی اکبر کیانی
سلام، این دوره نیز قصد ثبت نام دارم اما هنوز فعالیت جدی نداشته ام.فکر می کنم اگر قرار بر پاسخگویی باشد نمایندگان سابق و فعلی و کاندیداهای سابق و آتی که قبلا بطور کامل درگیر موضوع بوده اند و حالا هم چندماه پیوسته فعالیت می کنند بر ما مقدم ترند و حرف های بهتری برای گفتن دارند.علی ای حال اگر از خیل نمایندگان و کاندیداها، ۲ نفر حاضر به گفتگو شدند و پاسخگو بودند، قطعا این حقیر هم  نفر سوم خواهم بود.دوره قبل هم افراد دلسوزی مثل شما پیگیر چنین گفتگوهایی بودند و من هم شخصا خیلی استقبال می کنم که حتی در محفل حضوری دغدغه مندان بیان و مناظره بشه.
 
 
 
*آقای غلامرضا مختاری
پاسخی دریافت نشد

*آقای ایرج مزارعی

با سلام، به امید خدا در انتخابات حضور خواهم یافت و پاسخگو خواهم بود.
 

*آقای مصطفی مقیدی

سلام و درود، با توکل به خدا هستم وبا کمال میل مشارکت می نمایم*
 
 
*آقای سید مهدی موسوی نژاد
سلام ودرود اینجانب تاکنون  کاندیداتوری خودمبنی برحضوردر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام نکرده ام و این امر را فعلا زود میدانم و در آینده برنامه های انتخاباتی خود را با یک بیانیه اعلام خواهم کرد. لیکن به عنوان نماینده دوره نهم پاسخگوی عملکردهای خود خواهم بود و انشالله در وقت و فرصت مناسب آمادگی پاسخگویی را دارم
 
 
*آقای سید جواد مهدی 
گمانه زنی ها در مورد حضور بنده و جناب آقای سید مصطفی مهدی به عنوان کاندیدا، واقعیت ندارد.

*آقای علیرضا میر
سلام، حقیر به دلیل بی وفایی خواص که منجر به عدم آمادگی جامعه گردیده فعلا قصد کاندیداتوری ندارم اما به جنابعالی و تمامی کسانی که دلسوزانه برای انقلاب فعالیت دارند توصیه می کنم در قالب جلسات مناظره و روشنگری رودررو و با حضور مردم  نقاب از چهره تزویر بردارید که بلای جان و مال و ناموس انقلاب تزویر است.شاید با برگزاری این جلسات از بصیرت نم زده و چهره سرما خورده و جسم تب زده همگان پرده عسر و حرج برداشته شود.بهرحال چنانچه جلسه مناظره ای باشد مانند سالهایی که تمام قد از مبانی استراتژیک و نظری نظام دفاع کردم و چنانچه دعوت شوم درخدمتم.
** سوک 
[کد خبر:AJ28158]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # ایوب 1398-06-27 09:40
دکتر شاهین نجفی هم از کاندیداهای خوشنام و باسواد و مردمدار هستند. چرا از ایشان سوال نکردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب