آینه جم:  همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ولایی و روزه دار بندر بوشهر برگزار شد

به گزارش آینه جم ؛ مردم روزه‌دار و ولایتمدار بوشهر، بار دیگر در روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی با لبیک به ندای تاریخی امام(ره)، همصدا با ملت مظلوم فلسطین و تمام آزادی‌خواهان جهان، انسانیت و دفاع از مظلوم و عدالت‌خواهی را فریاد زده و بر تداوم مبارزه با استکبار جهانی تاکید کردند.

مردم روزه دار بندر بوشهر از ساعت 11 امروز مسیر راهپیمایی را از کنار بانک صادرات واقع در خیابان امام خمینی(ره) آغاز کرده و با شعارهای « فریاد ملت ما مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل»، « فلسطین پاره تن اسلام است» و « القدس لنا» که روی پلاکاردهای کوچک دیگر نوشته شده، مسیر راهپیمایی تا مصلی نمازجمعه بوشهر را پیمودند.

همه روزه دارانی که با وجود گرمای شدید هوا، در این راهپیمایی شرکت کرده بودند بر این باورند که این حمایت و این ایستادگی، مشت محکمی‌است به ایادی زور و تزویر و در راس آنها امریکا و اسرائیل که می‌بایست این پیام ملت ایران را به خوبی درک نموده و بدانند که مسلمانان جهان هرگز با فشار و جنگ تسلیم ابر قدرت‌های پوشالی نخواهند شد، بلکه این امر به تقویت وحدت و همدلی مسلمین در مبارزه با ظلم بدخواهان خواهد انجامید.

برخی از بانوان بوشهری، با در دست داشتن نماد مشت‌های گره کرده‌ که با زبان‌های فارسی و انگلیسی به دفاع از مردم مظلوم فلسطین و یمن پرداخته‌اند، جلب توجه می‌کنند.

« مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل» بیشترین شعارهایی است که به گوش می خورد. بنا بر اعلام رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار رسمی مراسم امسال روز جهانی قدس، «روز جهانی قدس؛ شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین» است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم که با سخنرانی حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اشلامی همراه بود قعطعنامه راهپیمایی قرائت شد.

[کد خبر:AJ28495]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب