راهپیمایی روز قدس در دیر برگزار شد

بوشهر - همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم مؤمن و روزه دار شهر دیر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش آینه جم ، مردم و مسئولان دیر همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس صحنه‌های با شکوهی از عزم و اراده ملت مسلمان ایران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضدولایت فقیه و بار دیگر از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت کرده و خواستار اتحاد مسلمانان در مقابله با رژیم اشغالگر قدس شدند.

امام جمعه دیر در این آیین گفت: روز قدس، روز احیای اسلام و نه به معامله ننگین و خائنانه قرن است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی با بیان اینکه باید همه از ارزش های اسلامی دفاع کنند، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس نه به معامله ننگین و خائنانه قرن و زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و تقویت جبهه مقاومت است.

وی خاطر نشان کرد: راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با حضور حماسی مردم انقلابی این شهرستان موجب شکست توطئه معامله قرن آمریکا و برخی کشورهای منطقه است.

حسینی با بیان اینکه روز قدس امسال به دلیل طرح معامله قرن و حذف موضوع فلسطین با وعده اقتصادی از طرف استکبار جهانی از حساسیت ویژه و خاصی برخوردار است تصریح کرد: حامیان استکبار جهانی و کشورهای جعلی بدانند مسلمانان بیدار هستند و پای آرمان های الهی شان ایستاده‌اند و امروز با حضورشان در این راهپیمایی تصویر بزرگی از ایثار ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه دیر، با تاکید بر اینکه روز قدس به محور انسجام ملی برای دفاع از مظلومان فلسطین تبدیل شده است گفت: این شعارها کابوس کاخ سفید و رژیم جعلی صهیونیستی است و از میان همین شعارها جبهه مقاومت سر برآورد و هم‌اکنون به کابوس اسرائیل و آمریکا بدل شده است.

حسینی با اشاره به ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) گفت: تجلیل و تکریم از حضرت امام راحل وظیفه دینی، سیاسی، اخلاقی و عاطفی است و نشانگر وفاداری مردم به آرمان های امام و ارزش هاست.

[کد خبر:AJ28496]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب