آینه جم:  رئیس جدید اداره کمیته امداد شهرستان دیر صبح امروز با حضور مدیر کل کمیته امداد استان ، فرماندار شهرستان دیر و پرسنل این اداره منصوب شد.
 
به گزارش آینه جم؛  احمد لطفی امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد شهرستان دیر با بیان اینکه کمیته امداد نهادی است که براساس اندیشه و تفکر دینی حضرت امام خمینی(ره) مروج فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی با حفظ عزت و کرامت انسانی تأسیس شده است، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی از جامعه به‌عنوان مهم‌ترین رسالت این نهاد مقدس محسوب می‌شود.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با تأکید بر اینکه جامعه هدف کمیته امداد مستحق بهترین خدمات هستند تصریح کرد: لازمه برقراری و حفظ ارتباط خوب با ارباب‌رجوع، صادق بودن، ارتقای توانمندی و مهارت کارکنان کمیته امداد است.
لطفی با اشاره به رویکرد اصلی این نهاد در جهت توانمند سازی جامعه هدف گفت: هم اکنون خدمات مهم این نهاد در راستای رفع مشکلات اساسی نیازمندان همچون مسکن و اشتغال پایدار است.
کریم علی‌حسنی نیز در این مراسم بیان کرد: رسیدگی به وضعیت محرومان و رفع مشکلات آنها از اهداف انقلاب است که کمیته امداد در طول سال‌های گذشته با اجرای طرح‌های مختلف گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته است.
فرماندار شهرستان دیّر در ادامه افزود: خدمت به محرومان و رفع نیازهای آنها افتخاری است که نصیب کارکنان کمیته امداد  شده و باید قدردان آن باشند. 
 
گفتنی است، سید علی حسینی که پیش از این ریاست کمیته امداد شهرستان عسلویه را بر عهده داشت از سوی مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر و با حضور فرماندار و پرسنل کمیته امداد شهرستان دیر به عنوان رئیس جدید اداره کمیته امداد این شهرستان منصوب و از زحمات مسلم انیژپور، رئیس قبلی این اداره تقدیر و قدردانی  به عمل آمد.
[کد خبر:AJ28660]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب