آینه جم  - غلامرضا حاجیانی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش آینه جم ، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه در آئین معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای شرایط خاصی است و باید توجه ویژه‌ای به هلال احمر صورت گیرد.

مهرداد ستوده به اهمیت و جایگاه هلال احمر در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در حوادث اخیر جمعیت هلال احمر توانست جایگاه واقعی خود را در بین مردم پیدا کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم انرژی در استان خاطرنشان کرد: استان بوشهر به واسطه داشتن منابع مهم انرژی و نیروگاه اتمی و پایانه‌های نفتی از جمله استان‌های مهم و خاص کشور به شمار می‌رود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با وجود اهمیت این استان ولی در ۹ قطب مهم تعریف شده در جمعیت هلال احمر نام استان بوشهر دیده نمی‌شود و می‌طلبد مسئولان به این نکته توجه داشته باشند.

تقویت سرمایه‌های اجتماعی

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز بر استفاده از ظرفیت مردم تاکید کرد و گفت: تقویت سرمایه‌های اجتماعی در جامعه به عنوان یک ضرورت مهم باید مد نظر باشد.

غلامرضا حاجیانی افزود: بوشهر از جمله استان‌های دارای پایگاه‌های دریایی، جاده‌ای، کوهستانی و هوایی هلال احمر است که وجود این پایگاه‌ها بیانگر حساسیت استان است.

در این آئین ضمن تقدیر از حسین درویشی، غلامرضا حاجیانی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر معرفی شد.

[کد خبر:AJ28811]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب