یکی از مدیران انقلابی استان از یک مجموعه ارزشی به زودی خداحافظی می کند تا یک جوان انقلابی جایگزین وی شود.
نصرالله شفیعی شامگاه روز شنبه در گفتگویی  در خصوص تغییرات مدیریتی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: پس از 35 سال فعالیت در عرصه آموزشی و مدیریتی، در سال 95 به افتخار بازنشستگی نائل شده ام.
 
وی افزود: هرچند در اواخر سال 95 ، برای تعیین تکلیف، مراتب بازنشستگی خود را به شورای تبلیغات اسلامی کشور اعلام کرده ام اما به دلیل لطف این مجموعه به اینجانب، از ظرفیت های قانون بازنشستگی استفاده شد تا در نهایت بر اساس بندی خواستار ادامه همکاری با این شورا به شکل پاره وقت شوم.
 
رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: بر این اساس و با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان، از سال 1396 زمینه ادامه همکاری به شکل پاره وقت با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایجاد و با همکاری مجموعه استان به ادامه خدمت گذاری مشغول شدم.
 
شفیعی با اعلام این که با توجه به محدودیت های قانونی امکان همکاری بازنشستگان به این شکل در سال جاری میسر نشد، بیان کرد: 12 مدیر استانی از جمله بوشهر مشمول این قانون شدند که برخی از این مدیران در سال جاری تودیع و برخی نیز تا پایان شهریور معارفه خواهند شد.
 
رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: به احتمال فراوان در روز دوشنبه هفته جاری حجت الاسلام یوسف جمالی مدیر دفتر استان قدس رضوی در استان بوشهر که از نیروهای انقلابی، جوان و خوش فکر استان هستند به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی استان بوشهر فعالیتشان را در استان آغاز می کنند.
 
وی ادامه داد: به عنوان یک عضو کوچک از جامعه بزرگ انقلابی استان، ارتباطم را به عنوان یک سرباز نظام با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حفظ و برای اعتلای نظام هر ان چه که از دستم برآید در هر جایگاهی دریغ نخواهم کرد.
سوک 
[کد خبر:AJ28895]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب