به  گزارش آینه جم ، بررسی فضای مجازی و سایت های خبری در استان خوزستان، نشان می دهد که دکتر ارسلان زارع برای استانداری خوزستان به دولت معرفی شده است.
 
بر اساس این گزارش، این منابع خبری اعلام کرده اند که به زودی شریعتی به استان گیلان می رود تا به عنوان استاندار این استان، دور جدید فعالیتش را آغاز کند.
 
البته پیش از این نیز جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس از عزم وزیر کشور برای انتخاب و معرفی استاندار غیربومی برای گیلان خبر داده و عنوان کرده بود که وزیر کشور قصد دارد شریعتی استاندار فعلی خوزستان را برای تصدی این پست در استان گیلان معرفی کند.
 
زارع که از ابتدای دولت یازدهم فرماندار دشتستان شده بود در حالی در 25 بهمن ماه سال 97 ، بنا به پیشنهاد سالاری استاندار بوشهری وقت گیلان و با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان منصوب شد که در 5 تیرماه سال جاری و با رفتن سالاری به سازمان تامین اجتماعی، سرپرستی استانداری گیلان را پذیرفت.
 
اکنون خبر می رسد که تمامی مراحل انتصاب وی برای استانداری خوزستان به پایان رسیده و اگر مشکل خاصی ایجاد نشود به احتمال فراوان در نشست آتی هیات دولت، معرفی خواهد شد.
سوک 

 

[کد خبر:AJ29179]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب