فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف ۱۰ دستگاه «بیت کوین»(دستگاه استخراج ارز دیجیتال) در کنگان خبر داد.

به گزارش « آینه جم » به نقل از تسنیم؛ سرهنگ رهام رضایی از امنیت پایدار در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: نیروی پلیس در شهرستان کنگان با رصد و تلاش شبانه‌روزی زمینه برقراری امنیت پایدار را فراهم کرده است.

وی از مشارکت مردم در همکاری با نیروی انتظامی قدردانی و خاطر نشان کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر  استفاده غیر قانونی از دستگاه استخراج ارز دیجیتال، نیروی انتظامی تحقیقات لازم خود را با هماهنگی مقام قضائی آغاز کرد.

رئیس پلیس کنگان افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی محل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به آن محل اعزام شدند.

سرهنگ رضایی بیان کرد: در بازرسی از این خانه  10 دستگاه «بیت کوین» استخراج ارز دیجیتال که به صورت غیرقانونی  با استفاده از برق شهری مورد استفاده قرار می‌گرفت کشف شد.

فرمانده انتظامی کنگان با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش این کشفیات یک میلیارد ریال اعلام شد، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از انجام  تحقیقات و تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت .

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل شود از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

[کد خبر:AJ29941]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب