آینه جم : مبلغ قرارداد سرمربی جدید شاهین بوشهر با این باشگاه لو رفت.

به گزارش « آینه جم »؛ میشو کریستیچوویچ سرمربی سابق تیم مس رفسنجان چند روز قبل با مسئولان باشگاه شاهین بوشهر به توافق رسید و قرارداد همکاری‌اش را به امضا رساند. حضور میشو در بوشهر با انتقادهایی همراه بود و برخی از فوتبالی‌ها معتقد بودند این مربی رزومه خاصی برای کار در لیگ برتر ندارد.

از سوی دیگر شایعات زیادی درباره رقم قرارداد او مطرح شد که حالا مدیرعامل باشگاه شاهین مبلغ قرارداد با میشو را اعلام کرده است.

کریستیچوویچ

سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین در این خصوص گفت: «مبلغ قرارداد سرمربی ما زیاد نیست. ما با میشو حدود ۶۰۰ میلیون تومان قرارداد بستیم. این مبلغ نه کم است و نه زیاد و مبلغی منطقی است.»

به نوشته ایلنا، کریستیچوویچ از چهارشنبه هفته گذشته تمرینات شاهین را زیر نظر گرفته و در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل سایپا اولین تجربه‌اش را روی نیمکت نماینده بوشهر تجربه خواهد کرد.

اولین خواسته میشو در شاهین؛ بازیکن جذب کنید

سرمربی جدید شاهین بوشهر از مسئولان باشگاه خواسته هرچه سریع‌تر اقدام به جذب بازیکن کنند.

میشو کریستیچوویچ بعد از حضور در تمرینات شاهین و آشنایی با بازیکنان این تیم در جلساتی که از مسئولان باشگاه داشته از آنها خواسته برای جذب بازیکن جدید سریعا اقدام کنند.

شاهین بوشهر در لیست بازیکنان خود دو جای خالی دارد و می تواند به عنوان سهمیه آزاد یار جدید به خدمت بگیرد و تا قبل از نیم فصل اول تیم خود را تقویت کند. در این خصوص گفته می‌شود مسئولان شاهین با یک مدافع وسط و یک مهاجم وارد مذاکره شده‌اند و طی روزهای آینده احتمالا با آنها به توافق می‌رسند تا درتمرینات تیم شان شرکت کنند.

گفتنی است؛ شاهین بوشهر در هفته یازدهم لیگ برتر روز یکشنبه 3 آذرماه میهمان سایپای تهران است و امید دارد با هدایت مربی جدیدش بتواند موفق ظاهر شود.

 
[کد خبر:AJ30174]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب