اینه جم: راهپیمایی مردم انقلابی برازجان در محکومیت اغتشاشاگران و برای دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت کشور صبح شنبه در برازجان برگزار شد.

این راهپیمایی از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و کارکنان ادارات و نهادها، ائمه جمعه و جماعات و مردم ولایت مدار از میدان 17 شهریور تا میدان شهید چمران برازجان ادامه یافت.


دولت مردان و مسئولان باید کنترل جدی بر بازار و قیمت کالاها داشته باشند

به گزارش آینه جم؛ امام جمعه برازجان روز شنبه در این راهپیمایی اظهار داشت: مردم انقلابی ما بدانند که سلطه جویی استکبار جهانی تمام شدنی نیست و دشمنان هر فرصتی را بیابند از آن برای ضربه زدن به ارزش های انقلاب اسلامی استفاده می کنند.



حجت الاسلام حسن مصلح با اشاره به فتنه های دشمن و ضربه زدن آن به ارزش های انقلاب اسلامی بیان کرد: باید پیوسته هوشیار و بیدار باشیم و فتنه های دشمن را رصد کنیم و برای آنها آمادگی لازم را داشته باشیم. دشمن گاهی به بهانه انتخابات و گرانی فتنه ای را در سر می پروراند.
وی افزود: دولت مردان و مسئولان در شرایط فعلی باید کنترل جدی بر بازار و قیمت کالاها داشته باشند و اجازه ندهند به بهانه گرانی بنزین بر مردم نجیب اجحافی صورت گیرد.













[کد خبر:AJ30290]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب