ثبت نام انتخابات استان بوشهر از صبح امروز با شروع روند ثبت نام داوطلبان حضور در مجلس شورای اسلامی آغاز شد و جوان دشتستانی نخستین ثبت نام کننده این دوره بود.

نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس با ثبت نام یک جوان  انقلابی در دشتستان آغاز شد

به گزارش آینه جم ؛  ثبت‌نام داوطلبان از صبح امروز آغاز و تا روز شنبه مورخ ۱۶ آذرماه ادامه خواهد داشت. مدت‌زمان ثبت‌نام در هرروز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت خواهد بود.

در نخستین ساعت ثبت‌نام کاندیداهای مجلس، یک دواطلب جوان از طیف نیروهای انقلابی با حضور در فرمانداری دشتستان، نسبت به نام‌نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتستان اقدام کرد.

رضایی از جوان‌ترین کاندیداهای مطرح در شهرستان دشتستان است که با 37 سال سن برای اولین بار و با مدرک دکترای علوم ارتباطات، از طیف سیاسی نیروهای انقلاب اسلامی و با شعار تغییر به نفع مردم وارد کارزار انتخابات شده است.

مبارزه با فساد و بهبود معیشت مردم باید اولویت مجلس آینده باشد

ابراهیم رضایی صبح امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تجربه چهل سال اول انقلاب اسلامی ثابت کرده است که دخیل بستن به بیگانه نه‌تنها راه‌حل مشکلات کشور نیست بلکه عامل اصلی مشکلات است و تنها راه‌حل مشکلات، به میدان آوردن نسل جوان، مؤمن و پاک دست باروحیه جهادی و انقلابی است و باندبازی‌ها و فامیل سالاری‌ها و مدیریت‌های ناتوان عامل حل نشدن مشکلات دشتستان است.

رضایی بیان کرد: این‌جانب با شناخت ساختارهای کلان کشور و اشراف به مسائل و مشکلات نقاط مختلف دشتستان و نیز ظرفیت‌های عظیم شهرستان و در پی دعوت جمعی از نخبگان، جوانان و دلسوزان دشتستان در عرصه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دشتستان حضور یافته‌ام و اعتقاد راسخ دارم که با توکل بر خدا و به همت جوانان این سرزمین، می‌توان همه تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد و دشتستان را به جایگاه درخورشان آن رساند.

اولین کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتستان گفت:  اولویت مجلس آینده را مبارزه جدی و اساسی با مفاسد و حل مشکلات معیشتی مردم می‌دانم و معتقدیم از جریان چپ و راست عبور کرده‌ایم و گفتمان انقلاب اسلامی و راه امام راحل و شهدای گران‌قدر را مسیر صحیح اداره کشور می‌دانیم.

تشکیل مجلس جوان انقلابی، مقدمه دولت جوان حزب الهی

وی با اشاره به اینکه  باهدف لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم آمده‌ایم و تشکیل مجلس جوان انقلابی را مقدمه‌ای برای دولت جوان حزب‌اللهی می‌دانیم، تصریح کرد: حضور در انتخابات را جهت اعتلای دشتستان بزرگ می‌خواهیم؛ نه منافع شخصی و کمک به اهل زور و زر و تزویر.


رضایی  با تأکید به اینکه در انتخابات ارائه طریق می‌کنیم نه تخریب رقیب، بیان کرد: به مشکلات و کاستی‌ها واقفیم و با مشارکت نخبگان علمی و انقلابی دشتستان، نظامنامه پیشرفت و توسعه دشتستان بزرگ را نگاشته‌ایم.

لیست اموال خود را به مردم اعلام می‌کنم

اولین کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتستان بیان کرد: با شعار شفافیت آمده‌ایم و حاضریم لیست اموال خود را به‌طور شفاف به مردم و رسانه‌ها اعلام کنیم.

وی در خصوص احتمال رد صلاحیت از سوی دستگاه‌های ناظر انتخابات، گفت: به تصمیم نهادهای ناظر و مجری انتخابات اعتماد داریم و تمکین می‌کنیم هرچند خلاف رای ما باشد. وحدت نیروهای انقلاب یک امر ضروری است. هر جا وحدتی شکل نگرفت بازنده اصلی نیروهای انقلابی بودند.

وی ادامه داد: از همه نخبگان و صاحب‌نظران متعهد دشتستانی که می‌توانند بار سنگین مسئولیت نمایندگی دشتستان در مجلس یازدهم را به دوش بکشند دعوت می‌کنیم که به‌عنوان کاندیدا در انتخابات حضور پیدا کنند، این حضور را فرصتی برای تقویت همبستگی و ایجاد فضای رقابتی سالم می‌دانیم/ فارس

[کد خبر:AJ30387]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب