آینه جم: رییس روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر از اختصاص تسهیلات به متقاضیان لوله کشی گاز خبر داد.

به گزارش «اینه جم»؛ ابراهیم عباسی گفت: شرکت گاز استان بوشهر در راستای کمک به شهروندان جهت تسهیل در اشتراک پذیری، با همکاری و هماهنگی بانک ملت زمینه اعطای وام قرض الحسنه به متقاضیان این استان را با مبلغ 50 میلیون ریال فراهم کرد.

وی افزود: اختصاص این سهمیه از سال 95 در دستور کار شرکت گاز استان بوشهر قرار گرفت و تسهیلات برای متقاضیان لوله کشی تا کنون ادامه دارد.

ابراهیم عباسی گفت: پیرو جلسات متعدد صورت گرفته مقرر شد مبلغ 20 میلیون ریال این تسهیلات در قالب قرض الحسنه و مبلغ 30 میلیون ریال در قالب عقود مرابحه در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی با بیان این مطلب که اعطای این وام می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات مردم این استان را در راستای بهره مندی از نعمت گاز طبیعی مرتفع کند، گفت: هم استانی هایی که در مناطق گازدار شده سکونت دارند، هم‌اکنون می‌توانند پس از تشکیل پرونده جهت اخذ اشتراک گاز، با دریافت معرفی نامه از سوی نواحی گازرسانی استان و با مراجعه به شعب عامل بانک ملت نسبت به اخذ تسهیلات بانکی جهت لوله کشی گاز داخل منازلشان، اقدام کنند.

رییس روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر در خاتمه ضمن دعوت از مردم استان به استفاده از گاز طبیعی گفت: تاکنون قریب به 200 هزار مشترک در سطح استان از این نعمت بهره مند هستند.

[کد خبر:AJ30420]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب