پارس جنوبی جم فردا مقابل تیمی قرار می گیرد که 3 بازی گذشته را به آن واگذار کرده است.

به گزارش اینه جم، زنبورهای جنوب فوتبال ایران این روزها با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می کنند و حتی کار آنها به جایی رسیده که فراز کمالوند روز گذشته اعلام کرد در پایان نیم فصل اول پارس جنوبی را ترک می کند. در چنین شرایطی اما پارسی ها به دنبال آن هستند تا در بازی های باقی مانده تا نیم فصل نتایج خوبی بگیرند و جایگاه شان را بهبود ببخشند.


یکی از بازی های حساس پارس جنوبی عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود. جایی که آنها مقابل ماشین سازی قرار می گیرند.


بازی با ماشین سازی از این نظر برای پارس جنوبی بسیار حساس است که تیم تبریزی در فصل گذشته گربه سیاه زردپوشان جمی شده بود. در لیگ هجدهم پارس جنوبی و ماشین سازی 3 (دو بار در لیگ و یک بار در حذفی) مقابل هم قرار گرفتند که هر 3 بازی با برتری ماشین سازان به پایان رسید.


بازی رفت سال گذشته را ماشین سازی در تبریز یک بر صفر از پارس جنوبی برد. دو تیم چند هفته بعد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در جم رو به روی هم قرار گرفتند که با وجود تساوی یک بر یک در 90 دقیقه در وقت های اضافی ماشین سازی به گل رسید و دو بر یک پیروز شد. بازی برگشت آنها در لیگ برتر هم در جم با برتری یک بر صفر شاگردان رضا مهاجری بر تیم تحت هدایت مهدی تارتار به پایان رسید.


حالا با این پیشینه ماشین سازی تقریبا تبدیل به گربه سیاه پارس جنوبی شده و بی تردید بازی فردای دو تیم با انگیزه های ویژه برای تیم پارس دنبال می شود تا بتوانند طلسم فصل گذشته را بشکنند.


گفتنی است؛ دیدار پارس جنوبی و ماشین سازی ساعت 16:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

[کد خبر:AJ30423]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب