افتتاح یا کلنگ‌زنی ۹۷ پروژه عمرانی در شهرستان دیر آغاز شد

بوشهر - به مناسبت دهه مبارک فجر ۹۷ پروژه با ۹۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهرستان دیر با حضور استاندار بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش  آینه جم ، در دهه فجر ۸۸ پروژه با ۸۱ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۹ پروژه با ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در دیر آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر صبح یکشنبه در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی دمیگز گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی که در کشور وجود دارد اما این پروژه با جدیت دنبال و در ۵ ماه افتتاح شد.

عبدالکریم گراوند اضافه کرد: در این دولت به دنبال این بودیم که بدون حاشیه، نوکری مردم را کنیم و دولت با همه تحریم‌ها و مشکلات مالی، روند توسعه کشور را متوقف نکرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان در سال گذشته برکات زیادی برای استان داشت، اضافه کرد: با توجه به مشکلات مالی در کشور روز گذشته ۱۳ میلیارد تومان از پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور افتتاح شد و این امر نشان از همت دولت برای توسعه کشور است.

وی افزود: کار کردن در شرایط سخت هنر است و مدیریت استان تصمیم بر این گرفت که منابع مالی را هدفمند هزینه کند و با همین روش مشکلات آب در استان مدیریت شد و پروژه مهم فاضلاب در بوشهر رو به اتمام است.

آغاز عملیات اجرایی گلخانه افشون

با حضور استاندار بوشهر عملیات اجرایی فاز چهارم مجتمع گلخانه‌ای افشون به نمایندگی از ۹.۷ هکتار گلخانه در شهرستان دیر آغاز شد.

این واحد گلخانه‌ای در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۹۰ متر مربع با ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات و اشتغال ۳۶ نفر آغاز شد.

افتتاح آبرسانی مجتمع روستایی دمیگز

پروژه آبرسانی مجتمع روستایی دمیگز که عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز شده بود با حضور استاندار افتتاح شد.

خط انتقال این پروژه ۱۶ کیلومتر و شبکه توزیع آب ۶ کیلومتر است که برای اجرای آن ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

این مجتمع آبرسانی به شش روستا شامل روستاهای کورک، کمال احمدی، دمیگز جنوبی، میانی و شمالی و کالو آبرسانی می‌کند.

افتتاح ساختمان فرمانداری دیر

در ادامه سفر استاندار بوشهر، پروژه توسعه ساختمان فرمانداری دیر به مساحت ۷۱۲ متر مربع و با اعتبار ۳ میلیارد تومان در ۳ طبقه افتتاح شد.

[کد خبر:AJ31435]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب