آینه جم: فرماندار شهرستان عسلویه گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا این شهرستان امکان پذیرش و سرویس دادن به میهمانان نوروزی را ندارد.

به گزارش «آینه جم»؛ عبدالنبی یوسفی در گفت وگو با ایرنا افزود: با وجود تاکیدهای لازم بر سفر نکردن اما هنوز برخی از افراد به این توصیه‌ها توجه نمی‌کنند و اقدام به سفر می‌کنند و ما ناچار به برگرداندن آنها هستیم.

وی بیان کرد: ورودی شهرستان عسلویه از سوی استان هرمزگان و از طرف دیگر استان فارس (شهرستان‌های مهر و لامرد) است که از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا به صورت جدی به وسیله نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر کنترل می‌شوند.

وی تاکید کرد: در زمان حاضر نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر ورودی‌های این شهرستان در شهرهای عسلویه، نخل تقی و بیدخون را به صورت دقیق کنترل می‌کنند.

فرماندار عسلویه یادآور شد: کنترل‌ها در مبادی ورودی برعهده نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر است و به تازگی نیز نیروهای سپاه و بسیج به صورت جدی در کنار این نیروها قرار دارند و محورها را نظارت و کنترل می‌کنند.

یوسفی اضافه کرد: با وجود همه تاکیدها اما بازهم افرادی هستند که اقدام به مسافرت می‌کنند اما با توجه به شرایط خاص، نیروهای مستقر در ورودی‌ها با جدیت موظف به کنترل هستند و از پذیرش میهمانان معذور هستیم.

فرماندارعسلویه گفت: در برخی محورها ورودی‌های شهرستان به دلیل کنترل‌های انجام شده ترافیک درست می‌شود به همین دلیل توصیه ما به همه هموطنان وهم استانی‌ها این است که به مسافرت نروند و میهمان دعوت نکنند چون شرایط پذیرایی فراهم نیست و بهتر این است که در منزل بمانیم.

یوسفی اضافه کرد: از استان‌های همجوار نیزمی‌‎خواهیم تلاش نکنند به این سمت بیایند به این دلیل که کنترل‌ها در ورودی شهرها جدی است و با توجه به ترافیک ایجاد شده  به واسطه این کنترل‌ها اذیت می‌شوند.

وی تاکید کرد: همچنین به دلیل نبود امکانات لازم برای پذیرایی مسافران در مبادی ورودی امسال از پذیرش میهمان معذور هستیم و مجبور به بازگشت می‌شوند و این باعث شرمندگی ما می‌شود.

یوسفی اضافه کرد: با توجه به اینکه میهمان‌پذیرها، هتل‌ها و بومگردی‌ها در عسلویه تعطیل هستند و حتی در ساحل شهرستان عسلویه نیز جایی برای برپاکردن چادر وجود ندارد از مردم می‌خواهیم به این شهرستان سفر نکنند.

وی با تقدیر از بازاریان عسلویه گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا بسیاری از صنف‌های غیرضروری در این شهرستان به صورت خودجوش تعطیل شده‌اند و اگر مسافران به قصد بازدید از بازار به سمت این شهرستان سفر می‌کنند هیچ جذابیتی وجود ندارد.

یوسفی از مردم خواست با توجه به شیوع ویروس کرونا عید امسال را به مسافرت نروند و اجازه دهید سال‌های آینده با شادی بتوانیم به خوبی از میهمانان استقبال و پذیرایی کنیم.

[کد خبر:AJ32002]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب