آینه جم: شهردار جم با بیان اینکه  درسال ٩٨ بيش از ٤٠ ميليارد تومان پروژه عمران شهري در حال اجرا بود گفت اولين پاركينگ طبقاتي استان در جم با پيشرفت ٨٥ درصدي درحال اجراست
 
 
به گزارش آینه  جم ، صدرالله حيدري شهردار جم در حاشيه بازديد از روند اجرايي پار كينگ طبقاتي شهر جم گفت : معمولاً رشد سریع جمعیت شهرها و افزایش تملک وسایل نقلیه شخصی  و اجرای پروژه های مختلف شهری ٬  گستردگی جغرافیایی شهر را به دنبال دارد ٬  بر همین اساس امروزه شاهد معضل کمبود محل توقف وسایل نقلیه به خصوص در مناطق پر تردد هستیم ضمن اینکه عدم وجود پارکینگ های عمومی منجر به پارک حاشیه ای خودروها و کاهش عرض خیابان‌ها و اخلال در مدیریت ترافیکی شهر ها میشود.
شهردار جم خاطر نشان ساخت : شهر جم از جمله شهرهایی است که در چند سال اخیر با رشد سریع جمعیتی و ماشینی روبرو بوده و به دلیل محدود بودن فضا های شهری و داشتن یک بافت سنتی و تمرکز مجتمع‌های تجاری ٬ پزشکی و اداری باعث رشد سریع ترافیک شهری  و ایجاد خلل در تردد خودروها  شده است.
حيدري با اشاره به اینکه تكميل پروژه پارکینگ  نقش پر اهمیت در کاهش ترافیک خواهد داشت افزود یکی از اولویت های مهم سال ۹۹ را افتتاح و بهره برداري پاركينگ طبقاتي شهر جم عنوان كرد. 
 شهردار جم ایجاد پارکینگ های شهری را یکی از مؤلفه‌های مهم در روانسازی ترافیک دانسته و عنوان نمودند امیدواریم با افتتاح و‌بهره از این پروژه سبب افزایش کارایی پارکینگ ها ٬ کاهش پارک های حاشیه ای و در نتیجه کاهش حجم و بار ترافیک شهری باشيم.
حيدري با اشاره به وضعيت اقتصادي و تورم بيش از حد خاطر نشان ساخت: تمامي پروژه هاي عمراني بزرگ و كوچكي كه در شهر در حال اجرا بود متوقف نگرديده و با سرعت و نظارت دقيق در حال اجراست.
[کد خبر:AJ33040]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب