آینه جم: در سامانه 195 سازمان تنظیم مقررات می توانید شکایت های خود مبنی بر کندی سرعت و کم فروشی اینترنت را ثبت و پیگیری کنید.

به گزارش آینه جم؛ یکی از تخلفاتی که به شکل روزمره با آن سر و کار داریم به گرانفروشی و بی کیفیتی اینترنت پر سرعت و همچنین نارضایتی از نحوه خدمات اپراتورهای تلفن همراه مربوط می شود.

سامانه 195.cra.ir به همین منظور زیر نظر سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی شکایات مردمی در حوزه اختلالات صوت و دیتا را رسیدگی و بررسی می کند. در هنگام ورود به سامانه ثبت شکایات 195، چهار گزینه «ثبت شکایات»، «پیگیری شکایات»، «رویت شکایات سایر مشترکین» و «سایر راه‌های ثبت شکایات» وجود دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر می گوید: شکایت ها در این سامانه با دقت رصد و پیگیری می شود، از این رو مشترکان نسبت به احقاق حق خود اطمینان داشته باشند.

علی سملیان درباره این سوال که آیا شکایت برجسته ای در این خصوص وجود داشته که به نتیجه رسیده باشد؟ اظهار داشت: مدتی پیش در پی شکایت مشترکان، شرکتی که در یکی از پایگاههای بوشهر برای اتصال اینترنت تاخیر و حقوق 207 مشترک را پایمال کرده بود، با تشکیل پرونده به کارگروه مربوطه ارجاع و ملزم به جبران خسارت مشترکانش شد.

سملیان معتقد است مشکلاتی نظیر کم فروشی و اختلال اینترنت در بوشهر کمتر از سایر استان ها است و بررسی های کارشناسان اداره کل ارتباطات موید این مطلب است.

همچنین علی مهرپویا مدیرعامل مخابرات منطقه بوشهر نیز خواستار آن شد که مشترکان اینترنت این شرکت انتقادات خود را از طریق سامانه 2020 اطلاع داده و قطعا پیگیری می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اولویت مخابرات بر حفظ مشترکان خود، در برخی موارد که حق با مشتریان بوده خسارت های ناشی از اختلال در اینترنت جبران شده و در این خصوص به مشترکان اطمینان خاظر می دهیم.

[کد خبر:AJ33495]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم

کانال تلگرامی پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم