آینه جم: خبر می رسد گزینه اکثریت شورای شهر بوشهر برای سپردن سکان شهرداری مرکز استان "حسین صالحیان" سرپرست سابق خدمات شهری شهرداری یزد می باشد.

به گزارش آینه جم؛ شورای شهر بوشهر قرار است امروز و فردا برنامه گزینه های تصدی شهرداری را بررسی و نهایتا به یک نفر جهت صدور حکم از سوی وزیر کشور رای دهد.

خبر می رسد "حسین صالحیان" سرپرست سابق خدمات شهری شهرداری یزد ظاهرا بیشترین اقبال را میان اعضای شورای شهر دارد.

گویا معرف وی به شورانشینان یکی از شرکت های طرف قرارداد شهرداری بوده است.

سه گزینه دیگر که باید در شورای شهر به ارائه برنامه های خود بپردازند، سعید برزگرزاده مدیر شهرسازی و معماری شهرداری منطقه دو می باشد که تنها گزینه از میان نیروهای شهرداری مرکز استان است.

فرخ بنه گزی شهردار سابق امام حسن دیلم و عباس زاده از نزدیکان نماینده کنونی بوشهر در مجلس دیگر گزینه های این مرحله شهرداری بوشهر می باشند. این دو، اردیبهشت امسال هم که بحث انتخاب شهردار بوشهر بود، توسط اعضای شورا معرفی شدند، اما عباس زاده انصراف داد، بنه گزی نیز رقابت را به فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری واگذار کرد.

پس از اینکه سید نورالدین امیری شهردار وقت بوشهر در 15 اردیبهشت سالجاری استعفا کرد شورای شهر بوشهر، 29 اردیبهشت فردین خورشیدیان را با اکثریت آراء لازم به عنوان شهردار منتخب بندر بوشهر تعیین کرد، اما پس از کشمکش چندماهه، حکم وی از سوی وزارت کشور تایید نشد.

شورای کنونی بوشهر در شهریور 96 با شهرداری غلامعلی میگلی نژاد آغاز کرد، پس از تغییر وی به دلیل بازنشستگی، قاسمی و خورشیدیان سرپرست شده و همزمان دو گزینه شهرداری (یونس خسروانی و نبی الله دهقانی) نیز نتوانستند حکم خود را از وزارت کشور بگیرند تا اینکه پس از یکسال نهایتا امیری شهردار شد.

امیری نیز پس از حدود 18 ماه از شهرداری بوشهر استعفا کرد.

[کد خبر:AJ33659]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب