آینه جم: پس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، حالا اداره کل آموزش و پرورش استان هم فروش پایان‌نامه‌های دانشجویی به ضایعاتی را رد کرده است.

به گزارش آینه جم؛ چند روز پیش  تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان دهنده فروش پایان‌نامه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به ضایعاتی بود.

در این تصویر گفته می‌شد که این پایان‌نامه‌ها را آموزش و پرورش به ضایعاتی فروخته است.

ابتدا دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر اعلام کرد که پایان‌نامه‌ها فروخته نشده است اما ممکن است پایان‌نامه‌هایی که برای سازمانی خاص کار شده و نسخه‌ای به آن سازمان تحویل شده به ضایعاتی فروخته شده باشد.

حالا اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر هم به این تصویر واکنش نشان داده و اعلام کرده است: در پی انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی و ادعا در خصوص فروش پایان نامه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر از سوی آموزش و پرورش، به اطلاع می‌رساند وجود هر گونه انبار نگهداری پایان نامه‌ها و همچنین به تبع آن، فروش پایان نامه  از سوی آموزش و پرورش استان تکذیب می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: تعدادی از فرهنگیان که در سال‌های گذشته، تحصیلات تکمیلی خود را در واحد دانشگاهی یادشده گذرانده‌اند، به اختیار و علاقه یک نسخه از پایان نامه خود را به پژوهشگاه اداره کل آموزش و پرورش اهدا کرده‌اند که هم اکنون نیز همه پایان‌نامه‌های اهدایی برای استفاده علاقه‌مندان در پژوهشگاه اداره کل آموزش و پرورش استان موجود است.

[کد خبر:AJ33668]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب