آینه جم: ایرج خرم دل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حکمی علی معصومی را به عنوان مدیر بنادر وپایانه های دریایی این سازمان منصوب کرد.متن حکم بدین شرح است:

جناب آقای علی معصومی
با سلام
نظر به تعهد و تخصص، جناب عالی را به عنوان مدیر بنادر و پایانه های دریایی منصوب می نمایم. اهم ماموریت های محوله به جناب عالی در حوزه مدیریت بنادر و پایانه های دریایی، مدیریت و برنامه ریزی و حسن انجام کلیه عملیات مرتبط با حوزه بندر و پایانه های بندری، نظارت بر اجرای دقیق مقررات بندری و دریایی مطابق با قوانین جاری خصوصا قوانین مناطق آزاد و ویژه، نظارت بر استانداردهای ایمنی، نظارت بر پیمان های حوزه بنادر و پایانه های دریایی می باشد.

انتظار می رود در راستای انجام امور محوله در خدمت رسانی شایسته به کلیه ذی نفعان، محیط پیرامونی، صنعت نفت و ارائه خدمات شایسته و مطلوب به کلیه شرکت ها مستقر در محدوده منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به منظور تلاش جهت تحقق اهداف صنعت نفت در این منطقه عظیم اقتصادی و انرژی، اهتمام ورزید.

ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای مجید محمودی در مدت زمان تصدی این سمت، برای جناب عالی از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون را مسئلت می نمایم.

ایرج خرم دل

مدیر عامل

[کد خبر:AJ33863]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب