خبرهای دریافتی به این رسانه  نشان می دهد که حکم سرپرستی گمرک عسلویه به نام یک فرد غیر بومی زده شده است.
 
بر اساس این گزارش ، پس از این که احمد پورحیدر ناظر گمرکات و مدیرکل سابق بوشهر و کنونی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس( عسلویه) بعد از سال ها خدمات صادقانه که منشاء خیری برای مردم استان در حوزه کمرکات بوده به افتخار بازنشستگی نائل شد ، این گمرک بدون مدیرکل اداره می شد.
 
در حالی که انتظار می رفت یک فرد بومی در استان بوشهر به عنوان جایگزین پورحیدر در گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس( عسلویه) قرار بگیرد تا به مردم استان بوشهر نیز خدمت کند ، گمرک ایران فردی را از شمال کشور جایگزین وی کرده است.
 
اگر چه وظیفه نماینده مجلس دخالت در عزل و نصب ها نیست ولی به جهت این که وکیل مردم به شمار می رود، نیاز است که از زبان مردم از وزیر امور اقتصاد و دارایی از این نوع انتصاب ها که در راستای منافع موکلانش نیست ، توضیح بخواهد.
 
این که رئیس کل گمرک ایران ، رسول امیدی که مسئولیت گمرک آستارا و قبل از آن بانه را بر عهده داشت به عنوان سرپرست منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس( عسلویه) منصوب و در آینده نزدیک حکم مدیرکلی وی نیز برای گمرک این منطقه صادر می کند، نشان از بی توجهی مسئولان استان بوشهر به معرفی یکی از کارکنان خدوم بومی این استان برای قرار گرفتن در منصب های مدیریتی است.
 
مسئولان استان بوشهر و به خصوص نماینده مردم جنوب این استان بدانند که وقتی گاو شیرده عسلویه را به مدیران غیربومی می سپارند و آنها فقط سکوت می کنند، حتی ... آن هم به این استان نخواهد رسید.  
سوک 
[کد خبر:AJ34031]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب