آینه جم: رئیس پلیس استان بوشهر از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.

به گزارش آینه جم؛ سردار خلیل واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به تشدید مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر ستودنی است چراکه همواره تمام فعالیت سوداگران مرگ تحت رصد و پایش قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر برای فعالیت سوداگران مرگ امن نیست تصریح کرد: تمام حرکات و فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در استان بوشهر به‌صورت شبانه‌روزی مورد رصد قرار دارد و سوداگران مرگ در کوتاه‌ترین زمان در تور نیروی انتظامی گرفتار می‌شوند.

انهدام باند کلان مواد مخدر شیشه در استان بوشهر‌/‌ متهمان در پوشش ناوگان حمل و نقل مسافر ‌مواد مخدر ‌جابه‌جا می‌کردند

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به متلاشی شدن باند مواد مخدر شیشه در استان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با رصد و پایش و در یک عملیات هماهنگ مواد مخدر شیشه در جاسازی در حمل‌ونقل ناوگان عمومی مسافری، از سوداگران مرگ کشف کرد.

وی با بیان اینکه این سوداگران مرگ در پوشش ناوگان حمل و نقل مسافر عمومی در تعطیلات نوروزی اقدام به انتقال مواد مخدر به استان می‌کردند تصریح کرد: اعضای این باند 8 نفر شامل سه نفر بومی و مابقی غیربومی هستند که آنان با تلاش نیروی انتظامی استان بوشهر دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان بوشهر شدند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف 55 کیلوگرم مواد مخدر شیشه از این قاچاقچیان افزود: این باند در بین استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان فعالیت می‌کرد که تمام اعضای این باند دستگیر شدند.

سردار واعظی با بیان اینکه استان بوشهر از امنیت پایداری برخوردار است افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمامی نقاط این استان اجازه نمی‌دهد که قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان ضربتی و قاطع خواهد بود.

ک

[کد خبر:AJ35317]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب