.

آینه جم: رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری باند جعل و کلاهبرداری خبر داد و گفت: افرادی اطلاعات مربوط به اراضي دولتي و بلاصاحب شهر "بوشهر" را جمع آوری کرده و سپس با همدستی اشخاصی دیگر، اقدام به جعل و تنظيم قولنامه هاي صوري و سند سازي کرده و خود را مالک ملک دانسته و آنها را به افراد غیر به فروش می رساندند.
 
به گزارش آینه جم؛ سرهنگ جوشن سهرابی ادامه داد: در این رابطه با تلاش کارآگاهان و اقدامات فنی و اطلاعاتی 2 متهم شناسایی و پس از چند روز تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه در شهر بوشهر و در حالی که قصد انجام معامله و فروش ملک داشتند دستگیر و جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.
 
وی ادامه داد: متهمان اعتراف کردند با همدستی 2 فرد دیگر که بنگاه دار و واسطه گر بوده قصد داشتند 6 قطعه زمین دولتی مشاع به متراژ هزار و 450 متر مربع و به ارزش 115 میلیارد ریال را به 6 نفر از شهروندان بفروشند که در این راستا 2 نفر از مالباختگان که زمین به آنان فروخته شده بود و 4 نفر دیگر که قصد معامله با آنان بوده، شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شدند.
 
به گفته این مقام انتظامی، پس از شناسایی و دستگیری همدستان متهمان هر 4 نفر آنان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

[کد خبر:AJ35341]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب