آینه جم-    استانندار بوشهر با تاکید بر لزوم تحقق پیوست عدالت اجتماعی در پروژه‌ها گفت: وزارت نفت نگاه ویژه‌ای به محیط پیرامونی پارس جنوبی داشته باشد.
 
به گزارش خبرنگار آینه جم ، عبدالکریم گراوند پنجشنبه‌شب در نشست با وزیر نفت در عسلویه اظهار داشت: توجه به نیروی انسانی یکی از اولویت‌های وزیر نفت است که نقش مهمی در صنعت دارد.
 
وی با تبریک به مجموعه هیئت دولت اضافه کرد: همه باید آستین همت را بالا بزنند تا با به همگان ثابت شود این انتخابی که صورت گرفته است صحیح بوده و انشاالله همین مسیر در آینده نیز دنبال شود.
 
استاندار بوشهر بیان کرد: در خارگ، فلات‌قاره، جم و پارس جنوبی تلاش و پیگیری شد که واکسیناسیون با همه ظرفیت‌ها انجام شود و این مهم اکنون در حال انجام است و توجه خاصی به نفت و گاز شده است.
 
وی با اشاره به تولید ۷۰ درصد گاز، ۴۰ درصد بنزین و ۵۰ درصد درآمدهای پتروشیمی در جنوب استان بوشهر خاطرنشان کرد: می‌طلبد که نسبت به این خطه توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
 
گراوند افزود: در حوزه حقوق و دستمزد هم پیگیری‌های زیادی را داشته‌ایم و انتظار می‌رود نگاه خاصی به کارکنان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در این شرایط خاص اقتصادی صورت گیرد.
 
وی با اشاره به تأثیر عسلویه در اقتصاد کشور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای بر تحقق پیوست عدالت اجتماعی در حوزه پروژه‌ها دارند و تقاضا می‌شود در رابطه با حوزه پیرامونی پارس جنوبی نگاه ویژه‌ای را شاهد باشیم.
 
استاندار بوشهر ادامه داد: یک بیمارستان هم توسط دولت مصوب شده است و انتظار می‌رود این بیمارستان احداث شود تا مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خوشحال شوند.
[کد خبر:AJ36738]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب