آینه جم: نماینده مردم دیر، جم، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر وزیر نیرو به نمایندگی از رئیس جمهوری و هیات دولت در جریان ششمین سفر استانی دولت سیزدهم به استان بوشهر، ۱۰ میلیارد تومان برای جاده ریز - دژگاه در شهرستان جم تامین اعتبار شد.

نماینده مجلس: ۱۰ میلیارد تومان برای جاده ریز- دژگاه تامین اعتبار شد

به گزارش آینه جم به نقل از ایرنا، موسی احمدی روز یکشنبه در نشست با مسئولان شهرستان جم افزود: به دستور وزیر نفت برای افزودن ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح احداث جاده ریز به دژگاه با این حساب وزارت نفت تاکنون ۱۷ میلیارد تومان اعتبار به این جاده اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: جاده ریز به دژگاه در شهرستان جم یکی از محورها و مسیرهای مهم و حیاتی است که در صورت تکمیل و راه اندازی این مسیر از ترافیک و تصادفات مرگ آفرین جلوگیری می شود.

نماینده مردم دیر، جم، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحث توسعه و بازسازی شبکه‌های آب، کمک به توسعه و بازسازی شبکه برق منطقه، حمایت از کشاورزان در مورد تخصیص اعتبارهای ویژه درباره آبخیزداری و آبخوان‌داری، کمک به زیرساخت‌های ورزشی، کمک به زیرساخت‌های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان بویژه طرح‌های هادی روستا موضوع های مطرح شده در سفر هیات دولت در استان بوشهر بوده است.

وی به کمک‌های بسیار مطلوب پالایشگاه فجر جم در عمل به مسئولیت اجتماعی در منطقه اشاره کرد و گفت: نیاز است مدیران این پالایشگاه اختیارات بیشتری داشته باشند که در بحث مسئولیت اجتماعی کمک بیشتری کنند.
 

[کد خبر:AJ37048]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب