آینه جم-رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر درخصوص حواشی ایجاد شده از سوی یکی از رسانه‌های استان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش آینه جم عبدالله گنخکی چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت درباره ادعاهای مطرح شده از سوی یکی ار رسانه‌های استان بوشهر درخصوص بازنشسته بودن مدیرکل آموزش و پروش استان اظهار کرد: قانون منع به کارگیری بازنشستگان یعنی چنین فردی را نمی‌‍‌توان مجدد در هیچ پستی به کار گرفت در حالی‌که آقای موحدی همچنان حقوق بگیر آموزش و پرورش با ۳۵ سال خدمت است که به دلیل داشتن ایثارگری، رزمندگی و جانبازی، وزیر آموزش و پرورش مطابق با ضوابط و مقررات دستور استمرار خدمت وی را داده است.

وی ادامه داد: قطعا این استمرار خدمت بر مبنای قانون انجام شده است و مشابه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در استان‌های مختلف کشور با وجود قانون استمرار خدمت جانبازان و ایثارگران با دستور وزارت انجام شده است. بی‌تردید این استمرار خدمت و ماموریت، نتیجه مشورت با بزرگان استان و دیدگاه مثبت بزرگان و ناشی از عملکرد مثبت دوران ۱۷ ماهه‌ی خدمت شایسته او بوده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر انتقاد از اهدا کارت هدیه به خبرنگاران در نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم، اوج نفاق و دو رویی دانست و گفت: اهدای کارت هدیه به خبرنگاران در نشست‌های خبری، امری مرسوم و متداول طی سال‌های گذشته در همه دستگاه‌های اجرایی کشور بوده است.

گنخکی با اشاره به توهین یکی از رسانه‌های استان بوشهر به شهدای مدافع حرم بیان کرد: به دلیل توهین این رسانه به خانواده شهدای مدافع حرم از دعوت آن‌ها به نشست خبری جلوگیری کردیم زیرا چنین رسانه‌هایی جایگاه و اعتباری نزد ما ندارد.

وی با اشاره به بخشی از ادعای این رسانه که مدیرکل آموزش و پروش استان بوشهر به جای تقدیر و تشکر از فرهنگیان گرانقدر در روز معلم، اقدام به ارائه کارت هدیه به خبرنگاران کرده است، بیان کرد: در گزافه‌گویی این ادعا همین بس که حداقل بیش از ۲۵ جشن بزرگ تجلیل از معلمان در سراسر استان برگزار شده است و کسی که خود را به خواب زده است نمی‌توان از خواب بیدار کرد.

گنخکی در توضیح ادعای دیگر این رسانه به واگذاری مدرسه تاریخی گلستان به یک مؤسسه عمومی غیردولتی، بیان کرد: مدرسه تاریخی گلستان در دولت قبل از سوی استاندار وقت به طور رسمی و کتبی به یک مؤسسه عمومی غیردولتی واگذار شده است. حال این قضیه چه ارتباطی به دوره مدیرکل فعلی دارد؟ بی‌تقوایی تا چه حد، تا کی و تا کجا؟

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: عده‌ای معلوم الحال در شبکه‌های اجتماعی شبانه روز به آموزش و پرورش استان می‌تازند و دست به تخریب می‌زنند، اما ما اجازه نخواهیم داد دیوار آموزش و پرورش کوتاه شود.

[کد خبر:AJ41766]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب