آینه جم- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به شکستن شیشه خانه محمد حسین زاهدی فرد، داور دربی گفت: عوامل این حرکت ناپسند باید شناسایی شوند.
اکبر پورات در گفت‌وگوی تلفنی با محمد حسین زاهدی فر داور برجسته کشور اظهار کرد: ورزشکاران نزد مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و بنده نیز از اتفاق رخ داده ناراحت و آزرده خاطر شدم.
وی با بیان اینکه حمایت از جامعه ورزشی و افتخار آفرینان استان را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: عوامل این حرکت ناپسند باید شناسایی شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از زاهدی فرد، خاطر نشان کرد: مشکلات و دغدغه مندی جامعه ورزشی با جدیت دنبال و پیگیری خواهد شد.
به گزارش ایسنا ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، صد و یکمین شهرآورد پایتخت در حالی با پیروزی ۲-۱ پرسپولیس به پایان رسید که در آخرین دقایق این بازی و با مصدومیت اشکان خورشیدی، او جای خود را به محمدحسین زاهدی‌فر داد تا این داور اهل برازجان بازی را ادامه دهد. زاهدی‌فرد هفته گذشته با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرام از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی خود خبر داده بود.
[کد خبر:AJ41929]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب