آینه جم: مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از  کشف یک جایگاه عرضه سوخت در استان بوشهر که در قالب یک شرکت تعاونی مبادرت به قاچاق سوخت می کرد خبر داد.

 
به گزارش آینه جم؛ سید عبد المجید اجتهادی در مورد جزئیات این پرونده گفت: بعد از گزارش سپاه شهرستان دیلم مبنی بر قاچاق سوخت در یک جایگاه عرضه فراوردهای سوختی پرونده ای در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان دیلم تشکیل و به لحاظ حساسیت موضوع رسیدگی به آن  به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
وی در گفتگو با عصر ایران با بیان اینکه متاسفانه قاچاق سوخت توسط یک شرکت تعاونی که در قالب جایگاه سوخت فعالیت داشته انجام گرفته است گفت: مسئولان این جایگاه با دستکاری در پمپ ها  هر روز و معمولا در مواقع تعطیل و خارج از ساعات اداری اقدام به قاچاق مقادیر زیادی فرآورده های نفتی از نوع گازوئیل می کردند.
 
اجتهادی در مورد چگونگی حکم این پرونده نیز گفت: این متهمان به پرداخت مبلغ 28 میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه محکوم شده اند که این حکم پس از تایید در مرجع تجدید نظر قابلیت اجرا یافته است.
 
مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در مورد چگونگی وصول این مبلغ گفت: از این افراد وثیقه هایی اخذ شده است که علاوه بر ضبط آن در حال شناسایی اموال متهمان نیز هستیم و در صورتیکه امو ال نیز کفاف ندهد مطابق ماده 48 قانون مبارزه با قاچاق تا 15 سال حبس برای این افراد پیش بینی شده است.  
[کد خبر:AJ5519]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب