آینه جم: هفته چهارم لیگ دسته اول جمعه برگزار می شود که ایرانجوان بوشهر میهمان بادران تهران است و شهر جم میزبان پر ستاره ترین تیم لیگ یک خواهد بود.

به گزارش «آینه جم» به نقل از فوتبال بوشهر؛ شاگردان تارتار بعد از پشت سر گذاشتن دو بازی خارج از خانه و کسب 4 امتیاز دلچسب، مقابل خونه به خونه بابل قرار می گیرند.بابلی های ثروتمند امسال با آوردن ستاره های لیگ برتری قصد دارند هر جور شده راهی لیگ برتر شوند.مرزبان که فصل گذشته پیکان را لیگ برتری کرد،حالا روی نیمکت تیم مازندرانی نشسته و می خواهد خود را به عنوان یک مربی لیگ یک باز معرفی کند.حضور ستاره  هایی مانند پژمان نوری،مازیار زارع،محمد غلامی،حنیف عمران زاده ،محسن فروزان و... بر جذابیت های بازی نماینده استان بوشهر مقابل خونه به خونه افزوده است.

تیم تارتار در سه بازی گذشته گلی را دریافت نکرده،منطقی و معقول بازی کرده و با یک برد می تواند از همین حالا در صف مدعیان قرار گیرد.فوتبالدوستان جمی در بازی جمعه به ورزشگاه می روند تا تیم شهرشان را حمایت کنند.آنها امسال ستاره های فوتبال ایران را بیش از گذشته در بازی های خانگی خود پذیرا هستند و باید بازی های خانگی پارس جم را برای حریفان تبدیل به یک قلعه عقابهای جدید در فوتبال ایران کنند.اتفاقی که شدنی است و می تواند فوتبال را در جنوب استان بوشهر بیش از گذشته رونق دهد.

جمعه می تواند روز خوب جمی ها و شاگردان تارتار باشد،گرفتن کامل امتیاز های خانگی در رقابتهای لیگ یک،هر تیمی را به لیگ برتر نزدیک می کند.این اتفاق در سالهای گذشته لیگ دسته اول برای تیمهای صعود کننده رخ داده و می تواند چراغ راه پارس جم باشد.

[کد خبر:AJ17669]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب