آینه جم: عکس های جدیدی از قسمت دوم فیلم نهنگ عنبر سلکشن رویا منتشر شده است که در ادامه آنها را مشاهده می کنید.

نهنگ عنبر

به گزارش آینه جم: با پایان فیلمبرداری «نهنگ عنبر- سلکشن رویا»، عکس‌هایی جدیدی از این فیلم که در آن رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی به عنوان بازیگر حضور دارند منتشر شده است. فیلم «نهنگ عنبر» که سال گذشته روی پرده سینماهای کشور رفت با استقبال مخاطبان روبرو شد و توانست رتبه دوم جدول فروش سال 94 را به خود اختصاص دهد و بیش از هفت میلیارد تومان درآمد کسب کند.

 مهناز افشار در لباس عروس در نهنگ عنبر سلکشن رویا

مهناز افشار با لباس عروس در فیلم نهنگ عنبر

 فيلم سينمايی «نهنگ عنبر- سلكشن رويا» به كارگردانی و تهيه‌كنندگی سامان مقدم از تیرماه آغاز شد. اين پروژه سينمايی در ٤٠ جلسه با مديريت محمود كلاری فيلم‌برداری شد. سكانس‌های اين فيلم  در بيش از ٢٥ لوكيشن در تهران و شمال كشور گرفته شد و قصه آن همانند نسخه اول از سه گانه «نهنگ عنبر» در دو دهه 1360 و 90 مي‌گذرد.

 مهناز افشار در لباس عروس در نهنگ عنبر سلکشن رویا

رضا عطاران و مهناز افشار در فیلم نهنگ عنبر سلکشن رویا

 مهناز افشار در لباس عروس در نهنگ عنبر سلکشن رویا

گریم ویشکا آسایش و مهناز افشار در فیلم نهنگ عنبر 2

 فیلمنامه «نهنگ عنبر- سلكشن رويا» را که سامان مقدم به نگارش درآورده است، برشی ديگر از زندگی شخصيت‌های اصلی قصه يعنی همان ارژنگ و رويا با بازی رضا عطاران و مهناز افشار است. بازيگران جديدي هم به گروه بازيگران این پروژه  اضافه شده‌اند. سيامك مهماندوست تدوین فیلم را بر عهده دارد و قرارداد پخش «نهنگ عنبر - سلكشن رويا» با شركت  فيلميران امضا شده است.

 مهناز افشار در لباس عروس در نهنگ عنبر سلکشن رویا

صحنه ای از فیلم نهنگ عنبر سلکشن رویا

 بازيگرانی كه در پروژه سينمايی «نهنگ عنبر- سلكشن رويا» همكاری داشتند عبارتند از:رضا عطاران، مهناز افشار، ويشکا آسايش، حسام نواب‌صفوی، رضا ناجی، اميرحسين آرمان، سيروس گرجستانی و علی قربان‌زاده

از بازيگران ميهمان این فیلم هم می‌توان به شهلا رياحی، كتايون اميرابراهيمی، محسن قاضی‌مرادی، اسدالله يكتا ،احمدرضا اسعدی اشاره کرد.

[کد خبر:AJ18256]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب