«آینه جم» دبير اول کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: آبدارچي تازه داماد و سي ساله مجلس را در عين بي گناهي در حالي که با پاي مجروح در حال ترک ساختمان بود با تيراندازي به سرش او را شهادت رساندند.

به گزارش «آینه جم»با گذشت پنج روز از رخداد ددمنشانه تروريستي داعش در مجلس و حرم مطهر امام، ابعاد تازه تري از تهاجم نيروهاي داعش به ساختمان اداري مجلس آشکار مي گردد.

محمد جواد جمالي يکي از نمايندگان در گفتگو با جام جم آنلاين به تشريح جديدترين جزييات ورود داعشيها به مجلس و حرم مطهر حضرت امام(ره) کشته و مجروح کردن مردم بي دفاع پرداخت که توجه خوانندگان را به اين شرح ما وقع جلب مي کنيم.

جزئيات جديد از انتحار تروريست 130 کيلويي

شهادت مستخدم سي ساله تازه داماد
تروريستها با ورود به ساختمان اداري مجلس بي محابا در و ديوار را به رگبار بستند. تک تک اتاقها را باز مي کردند و هر کسي را که مي ديدند به رويش آتش مي گشودند. يکي از تروريستها وقتي حلقه محاصره را به خود تنگ ديد دست به انتحار زد و خود را منفجر کرد.
در حالي که در و ديوار راهرو هاي ساختمان خون آلود شده و کف زمين پر از تکه هاي متلاشي شده جسد فرد انتحاري است يکي از تروريستها به سمت پنجره رفت و بطور بي هدف مردم کوچه و بازار را به رگبار بست که در اين بين يک دست فروش و يک بانو مورد اصابت کور گلوله هاي داعش قرار گرفتند.
در چنين شرايطي متاسفانه تروريستها آبدارچي ما بنام آقاي فلاح سي ساله را که تنها يک سال از عروسي وي مي گذشت به شهادت رساندند.

اين حادثه تروريستي را چگونه ارزيابي مي کنيد؟
روز پنجشنبه يعني يک روز پس از حادثه تروريستي تهران به اتفاق بروجردي رييس امنيت ملي و سياست خارجي مجلس به مرقد امام خميني رفتيد و از محل وقايع چهارشنبه صبح بازديد کرديد. لطفا از مشاهدات خود بگوييد.
يکي از داعشي ها با عبور از زيرگذر درب ورودي شماره 7 حرم امام به سمت اتاقک نگهباني شليک مي‌کند که مسئول حراست از ناحيه گونه مجروح مي گردد. سپس تروريست نفوذ کرده به ورودي صحن براي ايجاد رعب و وحشت و انحراف مامورين انتظامي اقدام به يک انفجار صوتي ايذايي همراه با شعله هم مي‌کند.
بعد از اين واقعه فرمانده انتظامي مرقد مطهر که مشغول بررسي مسايل امنيتي بانک کشاورزي بوده با شنيدن خبر تيراندازي در محوطه بلافاصله مبادرت به پخش اسلحه بين يگان مستقر در حرم مي‌کند.
فرد تروريست با ادامه پيشروي خود به داخل محوطه مرقد نزديک درمانگاه حضرت امام مي شود. در آنجا پيرمردي بنام مازيار سبزعلي مشغول جابه جايي بسته‌هاي دارويي بوده که بر خلاف هشدار همکاران به کار خود ادامه مي دهد ولي در حين کار مورد اصابت گلوله داعشي مزدور قرار مي گيرد و به شهادت مي رسد.
اما ضارب تروريست که همان سرياس اهل نواحي غربي است و با همدستي و همراهي يک زن تروريست و يک مرد تروريست ديگر با نگاه به تابلوهاي راهنمايي محوطه حرم قصد نزديکي به ساختمان صحن را دارد.

پليس ناجا سرياس را متوقف کرد و تشويق شد
سرياس پس از طي مسير صحن حاج آقا مصطفي در حين عبور از يک دالان توسط يک افسر پليس مورد هدف قرار گرفته و متوقف مي شود. لازم به ذکر است اين افسر نيروي انتظامي بعلت جلوگيري بموقع از پيشروي سرياس، تشويق شد و ما هم پيشنهاد داديم با دو سکه بهار آزادي از وي تقدير بعمل آورند.

بايد اضافه کنم بعد از اينکه سرياس متوقف شد دست به انتحار زد و خود را منفجر کرد. چون سرياس فردي چاق و بالاي صد وسي کيلو بود بخش قابل توجه از زمين را توده چربي جسد وي فراگرفته بود و سرش هم پس از انفجار به داخل باغچه پرتاب شد.
در ضمن سرياس قبل از انجام عمليات تروريستي در تهران ده روز قبل همسر و فرزند 2 ساله اش را رها کرده بود.

اما مرد تروريست ديگر چه شد؟
مردي هم که همراه آن زن و سرياس بود(جسدي که تصويرش با لباس زير منتشر شده)بعد از اينکه از پشت شمشادهاي فضاي سبز بيرون مي آيد مورد هدف نيروهاي انتظامي قرار گرفته و از پاي در مي آيد و بعد از آن بلافاصله زن هدايت کننده تروريست ها دستگير مي شود.

چند نفر معلوم الحال و اين همه مهمات در مجلس
تروريست هايي که با هدف ورود به صحن مجلس شوراي اسلامي به بهارستان حمله کردند ساک‌هايي در دست داشتند که پر از خشاب و نارنجک و تله هاي انفجاري بود يعني آنها براي کشتن تمام نمايندگان مهيا شده بودند.

يک نماينده با کلت به صحن آمد
يکي از نماينده‌ها که داراي سابقه نظامي گري هم است با ورود به صحن در حالي که اسلحه به دست بود خبر حمله تروريستها را به گوش ما رساند. ابتدا باور اين موضوع براي ما سخت بود که به يکباره آقاي ذوالنور(عضو کميسيون امنيت) گفتند خبر درست است الان حرم حضرت امام را هم زده‌اند.

همسران دو نماينده خانم در چنگال داعشي ها
بنده در طول اين مدت سعي مي کردم به نمايندگان مجلس بويژه نمايندگان خانم از جمله سرکار خانم سميه محمودي نماينده محترم شهر رضا و سرکار خانم زهرا سعيدي نماينده شريف مبارکه قوت قلب دهم.

اين بانوان شوهرانشان مسئول دفتر شان هم بودند که در دام تروريست‌ها در ساختمان اداري گرفتار شدند.
اين دو نماينده خانم بسيار نگران حال همسران خود بودند چرا که هر دو از خانواده معظم شهدا بودند و به من گفتند ما درد بي پدري کشيديم لذا درک مي کنيم که چقدر براي بچه هاي ما مشکل خواهد بود که پدران خود را از دست دهند.
ولي خوشبختانه اکنون هر دوي همسران خانم محمودي و سعيدي آنها زنده سالم هستند.

[کد خبر:AJ21984]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب