«آینه جم»؛فردی که با پوشیدن لباس نظامی و همراه داشتن کلت کمری اقدام به بازرسی از افراد و بانوان بدحجاب در پارک قائم تهران می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

بازداشت مامور قلابی

به گزارش«آینه جم»؛ بازداشت مامور قلابی , رئیس پلیس پیشگیری پلیس پایتخت اعلام کرد: فردی که با پوشیدن لباس نظامی و همراه داشتن کلت کمری اقدام به بازرسی
از افراد و بانوان بدحجاب در پارک قائم تهران می کرد، شناسایی و دستگیر شد

سرهنگ رضا بستو گفت: در پی اطلاعات به دست آمده مبنی بر حضور فردی حدودا 50 ساله که با غصب عناوین نظامی اقدام به بازرسی از افراد و بانوان بدحجاب در پارک قائم می کرد، مراتب در دستور کار قرار داده شد.

بازداشت مامور قلابی

بازداشت سردار قلابی

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد ، فردی به هویت معلوم ملبس به لباس نیروی زمینی ارتش با درجه سرتیپی با کمربند نظامی و یک قبضه سلاح کمری قلابی با 25 عدد فشنگ جنگی زعاف مشاهده و دستگیر شد.

جزئیات بازداشت مامور قلابی در پارک قائم

سرهنگ بستو ادامه داد: متهم در بازجویی صورت گرفته مدعی شده که قصد برقراری امنیت در پاک قائم و برخورد با مزاحمان نوامیس را داشته است.

وی تصریح کرد: متهم دارای سوابق متعدد درگیری با شهروندان، عوامل بسیج و غیره بوده و هر بار اعلام داشته که جانباز جبهه و جنگ می باشد و از وضعیت روحی و جسمی مناسبی برخوردار نمی باشد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه متهم اخیرا نیز متصدی یک باب مغازه خشکشویی به قصد اخاذی و قدرت نمایی به پلمپ مغازه اش تهدید کرده بود، اظهار داشت: متهم برای سیر مراحل قضایی روانه دادسرا شد.

[کد خبر:AJ23302]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب