به گزارش آینه جم:بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۶۰ است . از فیلم و سریال های معروفی که بهنوش طباطبایی در آنها به ایفی نقش پرداخته می توان به لابی , سیانور , زیر سقف دودی , میکائیل , مختارنامه , مسافری از هند و … اشاره کرد. بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل بازیگر معروف ازدواج کرد ولی چندی پیش این زوج معروف هنری از هم جدا شدند . بهنوش طباطبایی برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران با لباس تیم ملی در زمین فوتبال بازی کرد و عکسی از خود در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد که عکس بهنوش طباطبایی با لباس تیم ملی  و نیز تصویری از او با چادر در کنار عباس کیارستمی را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

بهنوش طباطبایی با لباس تیم ملی

بهنوش طباطبایی با انتشار عکس زیر در صفحه اجتماعی اش نوشت:

به عشق تیم ملى امروز با لباس مقدس تیم ملى در زمین فوتبال تمرین کردم با آرزوى موفقیت ایران در جام جهانى و با آرزوى اینکه به زودى ما خانوم ها هم بتونیم بازى تیممون رو در استادیوم محترم کشورمون تماشا کنیم .

بهنوش طباطبایی با لباس تیم ملی

بهنوش طباطبایی با لباس تیم ملی فوتبال

تبریک بهنوش طباطبایی به مناسبت تولد عباس کیارستمی

همچنین بهنوش طباطبایی با انتشار عکسی از خود در کنار عباس کیارستمی نوشت:

وقتى عزیز آمدند به تماشاى نمایش “آدامس خوانى” با چه ذوقى از پشت صحنه دویدم سمتشان و نذاشتم کسى کنارمان بایستد براى این عکس …گفتم آقا این عکس فقط مال من است. عزیز خندیدند و گفتند: چادر خیلى بهت میاد دختر، کاملا شبیه دخترهاى قدیم شدى. عزیز تولدتون مبارک		<span style= [کد خبر:AJ25081]

پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب