آینه جم – فرهنگیان این روزها از بانک سرمایه که گفته بود جشنواره ای را در ۱۳ آبان برگزار می کند و به فرهنگیان جایزه می دهد، گلایه دارند و می پرسند چرا این جشنواره برگزار نشده…

به گزارش پایگاه خبری آینه جم، چند ماه پیش بانک سرمایه اعلام کرده بود به مناسبت ۱۳ آبان قرار است جشنواره ای را برگزار کند و به فرهنگیانی که در این جشنواره سرمایه گذاری کرده اند، جایزه بدهد. اما تاکنون خبری از این جشنواره منتشر نشده است.
خبرآنلاین نوشت:یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم که خود را حسین الماسی معرفی کرده، در این باره کامنت گذاشته است: با سلام و احترام … بنده فرهنگی هستم و چندی پیش این مشکل را در همین صفحه خیلی ضعیف بازتاب داده بودید .. از شما تقاضا می کنم خیلی جدی بهش بپردازید… شهریورماه بانک سرمایه و وزارت اموزش و پرورش طرحی به نام “جشنواره مهر فرهنگیان” را مشترکا تبلیغ کردند که قرار شد فرهنگیان در شعب بانک سرمایه حساب باز کنند و در روز ۱۳ آبان قرعه کشی انجام شود تا با جوایزی نفیس از مقام شامخ فرهنگیان تقدیر کنند اما اکنون که آذر ماه در حال پایان یافتن است نه تنها خبری از برگزاری قرعه کشی نشده بلکه هر وقت تماس می گیریم چه با اموزش و پرورش و چه بانک سرمایه جواب یر بالا می دهند .. قرعه کشی و دادن جوایز اصلا مهم نیست ..اما خیلی زشت است که کل فرهنگیان کشور را سرکار گذاشته و پاسخگو نیستند .. امیدوارم شما پیگیری کنید.
جوایزی که تاکنون داده نشده
پیگیری های ما نشان می دهد بانک سرمایه در سایت رسمی خود در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه گذشته یعنی حدود ۸ ماه پیش اعلام کرده قرار است جشنواره مهر فرهنگیان را با جوایزی که بسیار ارزنده توصیف شده، برگزار کند.
به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، خیراله بیرانوند، مدیر عامل این بانک در این باره گفته بود: تمامی کارکنان محترم آموزش و پرورش در سراسر کشور اعم از شاغل و بازنشسته می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز نزد بانک سرمایه تا تاریخ ۳۰ مهرماه در این جشنواره شرکت نمایند.

بیرانوند در ادامه گفت: فرهنگیان محترم جهت حضور در این طرح می توانند با ارائه کارت پرسنلی یا معرفی نامه از محل اشتغال، نسبت به افتتاح سپرده قرض الحسنه پس انداز با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریال در یکی از شعب بانک سرمایه اقدام نمایند. همچنین شایان ذکر است به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال در هر روز، یک امتیاز به صاحب حساب تعلق می گیرد.

بیرانوند در خصوص جوایز این جشنواره گفت: جوایز جشنواره مهر فرهنگیان شامل موارد زیر است:
۱٫ خودروی تیبا
۲٫ کیسه ۱۰۰ گرمی طلا
۳٫ اعطای قرض الحسنه
به گزارش سایت رسمی بانک سرمایه، شایان ذکر است قرعه کشی حساب های پس انداز فرهنگیان روز ۱۳ آبان ماه سال جاری در یکی از مدارس برگزار می شود و نتایج این قرعه کشی در پایان طرح، از طریق وب سایت های وزارت آموزش و پرورش و بانک سرمایه اطلاع رسانی خواهد شد.
جستجو در سایت رسمی بانک سرمایه و وزارت آموزش و پرورش نشان می دهد ظاهرا خبری درباره برگزاری این جشنواره منتشر نشده. انگار تغییر در مدیرعامل بانک سرمایه و تعیین سرپرست جدید این بانک، باعث شده موضوع به تعویق بیفتد.

[کد خبر:AJ11012]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب