عادل فردوسی‌پور
«آینه جم»؛از قرار معلوم دیگر قرار نیست گزارش بازی‌های داخلی را به عادل بدهند، چون شاید هنگام گزارش، به مدیران سازمان طعنه بزند و حرف‌هایی از زبانش بیرون بیاید که برای برخی، گران تمام شود.

به گزارش «آینه جم»؛به نقل از خبرورزشی،حذف عادل فردوسی‌پور از شبکه سوم سیما به علت جلوگیری از ادامه یافتن پخش برنامه ۹۰، جنجالی‌ترین تصمیم مسئولان صدا و سیما بود و آن‌طور که گفته می‌شود، دیگر قرار نیست برنامه‌ای به نام ۹۰ در کنداکتور شبکه سه قرار بگیرد، اما یکی از دوستان نزدیک فردوسی‌پور، ماجرا‌های جالبی برای‌مان تعریف کرد. او گفت: «عادل قطعاً برنامه فوتبال ۱۲۰ را دنبال می‌کند، اما اجرای آن برعهده حمید محمدی است. آیتم‌های گزارشی را خودِ عادل می‌خواند. بعید م
ی‌دانیم فعلاً به فکر تهیه برنامه ورزشی دیگری در صدا و سیما باشد، اما من هم شنیدم خیلی از تلویزیون‌های اینترنتی به او پیشنهاد‌های بالایی برای اجرای برنامه در فضای مجازی داده‌اند، اما فعلاً همه این پیشنهادات را رد کرده است. چیزی که ما را نگران می‌کند، موضوعی است که از اطراف صدا و سیما می‌شنویم. می‌گویند دیگر قرار نیست گزارش بازی‌های داخلی را به عادل بدهند، چون شاید هنگام گزارش، به مدیران سازمان طعنه بزند و حرف‌هایی از زبانش بیرون بیاید که برای برخی، گران تمام شود. البته هنوز پیشنهادی برای گزارش بازی‌های خارجی هم ندارد و با اینکه این همه بازی حساس طی هفته‌های اخیر برگزار شد، هیچ کدام را به فردوسی‌پور ندادند.»

[کد خبر:AJ28032]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب